רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ישראל כהן: הכתובת רשומה על הקיר. מישהו כאן יפגע ואולי אפילו ירצח חרדי, בשמאל הקיצוני מחפשים בכח להפוך את המאבק על הרפורמה למלחמת דת ולהצית אש ותבערה מיותרת. אם הם דואגים לשיוויון בנטל מעניין למה הם לא פותחים מיצג של לשכת גיוס ברהט או באום אל פאחם

✅אבישי גרינצייג: נתניהו הסכים לוותר על עיקרי הרפורמה. חברי הכנסת אריה דרעי ושמחה רוטמן טירפדו ברגע האחרון

✅ח״כ משה ארבל בחדשות 12: האלימות המשטרתית הקשה שהופעלה אתמול בב"ב כלפי חרדים,  ע"י אותו מפקד מחוז של ההפגנות בתל אביב, מעמידה בחוסר אמון כמעט מוחלט את המשטרה. זו התנהלות של דאבל סטנדרט של המשטרה (רבינא).
  
✅חזקי ברוך: פעילי ימין מקבלים איומים מגורמים במשטרה שדורשים מהם לא להגיע להפגנות. גורם במשטרה: "אנחנו מוחצים יתושים ואתה יתוש שעושה רעש ומציק למשטרה". מפגין: אתה מאיים? גורם במשטרה: "אני לא מאיים אני מבצע. קיבלת אזהרה ותפסיק לעשות שטויות. אם תמשיך אתה לא תראה את הילדים שלך חבל".

✅סיעת המחנה הממלכתי מודיעה כי היא מקבלת את מתווה הנשיא, לפיד מברך את הנשיא על המתווה אך לא מקבלו במפורש.

✅רביב דרוקר בגל"צ: הנשיא בחר צד כי הוא הבין שלרצות את 2 הצדדים אי אפשר, הוא החליט ללכת עם הצד שאולי ביום מן הימים יגמול לו ויביא אותו לכס ראשות הממשלה

✅יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה:
״כן לשלטון החוק - לא לשלטון המשפטנים.
אני מעריך את הנשיא ואת המאמצים שהשקיע כדי לנסות ולהגיע למתווה מוסכם. לצערי, המתווה שהוצג הערב אינו נותן מענה לתחלואי מערכת היחסים שבין הרשות השופטת לבין הכנסת והממשלה.
יש לנו מחויבות כלפי הריבון (העם). 
יש לנו מחויבות כלפי הדמוקרטיה, שלטון העם.
הכנסת - היא המייצגת נאמנה את רצון העם - והיא תכריע. אם ניתן, בהסכמה רחבה, ואם לא - ברוב קולות״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.