רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: ההפגנות הערב חשובות לדמוקרטיה, אך קורא לכלל המפגינים שלא להיגרר לאלימות ולא חלילה לפגיעה בשום גורם, לא מפגינים שמנגד ולא עיתונאים. מצופה גם מהמשטרה שתפעיל דין שווה ביחס לכלל המפגינים ואני סומך על המפכ"ל שינחה את השוטרים בהתאם למדיניות השר - יחס שווה לכולם .

✅ מפגינים מנסים לחסום את איילון: "בלי רפורמה, ביבי הביתה" .

✅ השרה גלית דיסטל-אטבריאן ליוני קמפינסקי בהפגנת הימין: "התקפלנו כי לא תיארנו לעצמנו כמה קיימת מדינה בתוך מדינה. כשכל מוסדות המדינה קמו על הממשלה - כולל הצבא, הפרקליטות והמשטרה - לא יכולנו לתת למדינה להתפרק" :

✅ עמית סגל: בניגוד לעסקת טיעון, מי שיכול להציע גישור זה ההרכב. לעניות דעתי לשופטים נמאס מהמשפט הזה כבר מזמן. בדרך כלל לא מומלץ להסיק מסקנות מהערות שופטים, אבל מי שעוקב אחר השופט בר עם למשל יכול היה להתרשם שהוא לא ממהר לקנות כמה מהתזות המרכזיות של התביעה 

✅ שר התקשורת שלמה קרעי ל‎יוני קמפינסקי בהפגנת הימין: "הימין שהלך לקלפי לפני חמישה חודשים, קולו לא ידום. נתנו הזדמנות להידברות אבל אם זה לא יקרה, הדבר הזה יתממש מיד לאחר הפגרה. נממש את המדיניות ונחזיר את הקול של הציבור שהיה מושתק עד היום במערכות הללו" .

✅ ניקי היילי המתמודדת לנשיאות ארה״ב נגד ביידן: מקומם עבור ג׳ו ביידן להרצות לישראל על עניין שהוא לגמרי הנושא הביתי שלהם. אנחנו לעולם לא היינו רוצים שממשלת ישראל תתערב לארצות הברית בנושאים הנוגעים לבית המשפט העליון. אנחנו צריכים לתת לישראל להחליט בעצמה .

✅ ינון מגל: אסף זמיר קונסול ישראל בניו יורק קיבל מכתב פיטורין. אחרי שצייץ ביום ראשון שהוא מתפטר, ביקש זמיר ממשרד החוץ שהפסקת העבודה תעשה בתיאום, אך בהוראת השר אלי כהן הוא פוטר לפני רבע שעה.

✅ בית המשפט במוסקבה הורה לכלוא את העיתונאי הוול סטריט ג'ורנל האמריקני איוואן גרשקוביץ עד 29 במאי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.