רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בינואר 2023

האם מנהיג חרדי חייב להיות מושחת?

 

מאת: עולמי בחרדתו.


הטוויסט הנוכחי בעלילות דרעי מעורר תמיהה:

תגידו, האם באמת חובה קדושה היא שפוליטיקאינו יהיו דווקא פושעים מורשעים, ולא סתם מורשעים אלא שוורים מועדים שהורשעו כמה פעמים ואף ישבו בכלא?!

כלום יש סעיף בשולחן ערוך שמחייב דווקא שפושעים מורשעים ייצגו אותנו?

מה יש? האם סתם עסקנים ישרי-דרך לא יצלחו למשימת ייצוגנו בכנסת? 

ושמא י"ל, על דרך לימוד זכות, שאדרבה, הדבר הוא בכוונת מכוון, על מנת לצאת י"ח כל השיטות, כולל מאן דאמר שהכנסת היא "כנסת המינים" בדווקא?... וצ"ע. 


יש אולי, בקרב הקוראים כאן, במיוחד מצעירי הצאן, שאולי לא זוכרים, ואולי לא מעלים על דעתם שתיתכן בכלל מציאות שבה יש ש"ס ללא דרעי דווקא בראשה.

 לטובתם, ראוי להזכיר שכבר היו הדברים מעולם, וכאשר דרעי, עם כל קמפיין "הוא זכאי" שלו, נכנס לפני למעלה מ-20 שנה, לכלא, לכמה שנים טובות, מינה הגר"ע יוסף זצ"ל את אלי ישי להנהיג את ש"ס, והנה התברר: לא אלמן ישראל ולא אלמנה מפלגת ש"ס וכולם נוכחו לדעת שאפשר גם אפשר להיות פוליטיקאי חרדי, ואפילו להיות מנהיג ש"ס,  בלי להיות גנב ולוקח שוחד ושלמונים. ויהי הדבר לפלא...

ובכן, מדוע היום, כאשר אותו דרעי גורר את כולנו לסיבוב נוסף של חילול השם בשל חטאיו ופשעיו האישיים (הפעם: העלמות מס כבדות), יש הסבורים בקרב רבני ש"ס שחובה קדושה לשעבד את ש"ס ובוחריה לעניינו האישי והמושחת של דרעי (ושלל האינטרסים הכלכליים שלו ושל משפחתו)?

מה הבעיה לשוב ולמנות את אלי ישי או כל עסקן או ח"כ אחר לעמוד בראש ש"ס?

האם באמת 400 אלף מצביעי ש"ס רצו שדווקא איש מושחת, שברור שלא שב על הראשונות, ייצג אותם? ברור שלא. 

הנה, ראו: האם לדעתכם עלה על דעתו של האדמו"ר מגור, אפילו בהווה אמינא, לשעבד את האינטרסים של גור באגודת ישראל לעניינו הפלילי האישי של ליצמן (שפרש מן הפוליטיקה, לאחר הרשעתו בפלילים, בעסקת טיעון דומה מאוד לזו שדרעי חתם)?

(אמנם בגור, נעבעך, עוד יבינו מסתמא שהמחליף של ליצמן עוד ימיט קלון עליהם ועל "אגודה", וגלגלי התהליך הזה כבר החלו לנוע (עם חשיפת עסקיו ושלל דירותיו ושאר השרצים בקופתו של גולדקנופף). אבל דיה לצרה בשעתה...) 

האם גם הציבור החרדי ופוליטיקאיו מוכרחים ללכת בדרכו של ביבי גם בתחום הקלוקל הזה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.