רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎ח"כ מאיר פורוש למימרן בקול חי: פילוג דגל אגודה: אני לא שולל רעיון ללכת לבד. אבל לא שמעתי דרישה כזו מדגל. שהולכים לבד ובטוח שכולם יעברו חסימה, זה דווקא יכול להראות את הכוח של כל אחד כמו ברשויות המקומיות.

🔎ישי כהן: ‏דרעי נוטה שלא לצאת לקמפיין נגד בן גביר, למרות נהירת צעירים ל׳ציונות הדתית׳. החשש: קמפיין שכזה רק יחזק את בן גביר. עד כה, למרות קמפיין ׳אוסלו׳ בשבוע שעבר, דרעי מסרב להיגרר. בימים הקרובים תתקבל החלטה כיצד לנהוג. הח״כים קיבלו הוראה לא לתקוף ובכלל למעט בראיונות עד שיקבלו תדרוך מסודר.

🔎ריבלין: ‏חשיפה. יום לפני שהממשלה הופכת לממשלת מעבר ולא יכולה לקבל החלטות של ממש חתמה מנכלית משרד החינוך דלית טאובר סופית על תוכנית תקצוב לפי יעדים לחינוך החרדי. החל מראשון לספטמבר כל בית ספר חרדי שיתחייב ללמד 3 מקצועות ליבה ולהבחן עליהם יקבל תקצוב 100 אחוז גם אם הוא לא שייך לרשתות הגדולות.

🔎עוד מיעקב ריבלין בטויטר: ‏בעקבות ההחלטה צפויה נדידה של בתי ספר פרטיים שהצטרפו לרשתות הגדולות מטעמי תקצוב וכעת יוכלו לקבל אותו תקצוב בלי כפיפות ובלי לקזז עמלת ניהול לרשתות. מספר חסידיות גדולות כבר במגעים להצטרף בשבועות הקרובים. מדובר במכה למפלגות החרדיות שאבדו את המונופול על התקצוב המלא במגזר החרדי.

🔎ח"כ מאיר פורוש למימרן בקול חי: הדברים שנאמרו בכינוס מועצת גדולי התורה הם למצוא קהלים שלא הצביעו שיבינו שזה חשוב וילכו להצביע אחרי שראינו שנה שלימה כמה פגעו בנו. אמרו לנו "אל תניחו". הטילו עלינו משימה לא קלה :

🔎עוד מח״כ פרוש ב׳קול חי׳: אין עוד תאריך לבחירות, אנחנו קהלים שונים מהציונות הדתית, כל אחד מגדל את הציבור שלו בדרך שהוא מכיר הדרך שלנו שונה. החינוך שונה״ :

🔎ישראל כהן: ‏במהלך כינוס ׳המועצת׳ הביעו האדמו״רים את שמחתם על כך שהממשלה הרעה נפלה וציינו כי בחסדי שמיים הגזירות יתבטלו. בהמשך ציינו לקראת ימי בין הזמנים כי יש לחדד לאברכים ולבחורים כי ימים אלו נועדו לאגור כח ולא להתפרקות, וכן דיברו על חיזוק השבת .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.