רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎חרדים 10: המאבק הפנימי ב’פלג הירושלמי’ מתלקח לשיא חדש, לאחר שבטאון ‘המבט’, המייצג את הפלג השמרני יותר של מצביעי מפלגת ‘עץ’ בראשות הגר”צ פרידמן, מפרסם מאמר התקפה חריף נגד עורך ‘הפלס’ ושותפו בבעלות על העיתון – ומאשים כי לאחר פטירת מנהיג ‘הפלג’ הגר”ש אויערבאך זצ”ל, פיטרו על דעת עצמם את רבני הוועדה הרוחנית.

🔎סקר ׳קול חי׳: שאלה למצביעי יהדוה״ת: האם אגו״י ו׳דגל׳ צריכות לרוץ ברשימה אחת או להתפצל? 53% לרוץ ברשימה אחת, 33% להתפצל, 14% אין לי דעה. מתוך משתתפי הסקר שהוגדרו כליטאים - 45% טוענים שצריך לרוץ ביחד. מתוך משתתפי הסקר שהגדירו עצמם כחסידים - 73% בעד לרוץ יחד.

🔎אביגדור ליברמן ב׳פגוש את העיתונות׳ - ״אני לא יישב עם נתניהו והחרדים גם אחרי הבחירות הבאות״.

🔎‏החרדים רצו להגיש ביום שני דיון 40 חתימות, בליכוד דרשו מהם להוריד את הבקשה מסדר היום על מנת לאפשר הגשת הצעת אי אמון למקרה שאולי, בכל זאת, איך שהוא, תימצא ממשלה חילופית. גורם בליכוד: "נתניהו באטרף על הקמת ממשלה חילופית". (יהודה שלזינגר)

🔎ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שהיה ראש הממשלה בזמן אסון מירון, זומן להעיד בפני ועדת החקירה. הוא צפוי להעיד ב-20.07.

🔎קובי בורנשטיין: ‏על רקע דבריו של ח"כ מקלב הבוקר לפיהם במידה ונתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה הם ילכו עם מועמד אחר, בכיר באגודת ישראל אומר לי: "אנחנו נלך עם נתניהו בכל מחיר, לא רואה היתכנות אחרת. אבל אם זה לא מתאים לאי-מי מחברי דגל התורה, הוא או הם מוזמנים לפרוש. נלך עם נתניהו גם במחיר פיצול הסיעה" .

🔎הסדר שיא: מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים תהיה מנועה מלטפל ב-77 חברות. בין הגופים בענייניהם לא תטפל: החברה הממשלתית לתיירות, חברת תשתיות נפט ואנרגיה,  מוסדות גור, תיאטרון בית לסין, הסתדרות אגודת ישראל העולמי, מוטי בבצ'יק ששימש יועצו של יעקב ליצמן כחבר כנסת, עיריית ירושלים, המרכז הרפואי מעייני הישועה, שפיר תעשיות,  בנק דיסקונט, כלל, נשר יצרנית המלט, שברון- בעלת האחזקות במאגרי הגז לויתן ותמר, רשת ערוץ 13, קק"ל (כלכליסט).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.