רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎‏מגיש החדשות לשעבר, גדי סוקניק: ״נבחרי הליכוד ברמה נמוכה בהרבה מהנבחרים של יש עתיד. רמה נמוכה של אינטלגנציה, של תרבות, של תרבות שיח״.

🔎ניר ברקת בתגובה: ‏גדי סוקניק, תתבייש לך! הליכוד היא המפלגה הדמוקרטית הגדולה היחידה בישראל. נבחרי הליכוד הם מהטובים והחרוצים בכנסת. אני גאה להיות ליכודניק וגאה להיות חלק מנבחרת מנצחת שמייצגת את עם ישראל נאמנה. נגמרו הימים שנעבור לסדר היום על הגזענות!

🔎‏ח"כ אמיר אוחנה ב׳ערוץ 14׳‬⁩‬⁩ על אמירתו של גדי סוקניק על נבחרי הליכוד: "בראש 'הליכוד' עומד בוגר MIT שבכל רגע פנוי קורא ספר, וקיימים עוד רבים בעלי תארים ברשימה. בראש 'יש עתיד' עומד דחליל ריקני ונבוב שלא סיים בגרות, אז מי 'מחנה האינטליגנציה'?"

🔎יעקב ברדוגו ברבע לחמש ב׳גלי ישראל׳ על ליברמן: "המפלגה של ליברמן הכי פריכה במחנה של השמאל. אם תהיה עבודה נכונה של הליכוד, ליברמן יכול לגרד את אחוז החסימה מלמטה. הוא נמצא בסיטואציה של להיות או לחדול, הוא היסטרי, מדבר שטויות, ולא שולט בעיינינים ו'כוס השבלי' שלו תמיד ביד״.

🔎יערה שפירא: ‏ עימות בין שקד לכהנא על ראשות המפלגה - אם בנט יפרוש. השניים נפגשו היום עם בנט בנפרד, ומנסים לגייס ח"כים אחרים במפלגה לטובתם. כהנא למקורביו: אם שקד תוביל את ימינה - לא אשאר. מסתמן: הקואליציה תוותר על חקיקה, הכנסת תתפזר ברביעי :

🔎‏מספר הנדבקים הגבוה זה 3 חודשים: אתמול אובחנו יותר מ-11 אלף מאומתים חדשים לקורונה

🔎‏וועדת הבריאות אמורה היתה לדון היום בהכרה בבדיקת קורונה ביתית-מפוקחת, צורך שעלה זה מכבר מצד קופות החולים ואחרים, ובולט במיוחד בגל הזה שמתאפיין במיעוט נבדקים בבדיקה מוסדית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.