רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 ביוני 2022

קווים לדמותו של איש אשר חושב שכולנו טיפשים!


 קווים לדמותו של איש אשר חושב שכולנו טיפשים!

זה עידן ועדנים נשמעים מידי מוצ"ש או במוצאי חגים ויו"ט כל מיני הגיגים, מפי איש אשר נחשב לכאורה כאיש מורם מעם, אשר מנסה בכל כוחו למתג את עצמו כמנהיג כלל ישראל בכל הזדמנות שיש לו.

 רק במוצאי שבת האחרון פתח שוב בסדרת הנהגות קדשו לכל כלל ישראל, ואף מתיימר בדבריו לחנך גם את הליטאים... בדברים העומדים ברומו של פיו.

כמו כן ביקש מחסידיו בענוות קדשו.. לפרסם את הדברים מעל גבי עיתון 'המודיע' באוזן הימנית למעלה למעלה, וברוב ענוותנותו אף ציין לחסידיו בשעת מעשה (הדברים מוקלטים ומופצים בכל הכלים העומדים לרשותו...) שאמנם ניתן לפרסם את כל דברי תורתו... אך בעיקר הוא רוצה שיפרסמו ויעשו כל המאמצים לפרסם הדברים הללו עוד הלילה...

ננסה בשורות הבאים בתמצית קצר לרדת לעומקו של המנהיג הזה אשר כביכול נאה דורש, אך רעה מקיים, אחד בפה ושניים בלב, הוא פועל תמיד לפי האינטרסים והשיקולים הצרים שלו לאורך כל הדרך, כפי אשר תחזינה עיניכם מישרים, מכמה עובדות שננסה להביא כאן,
ויידע הציבור וייזהר מחלקלקות לשונו, אשר כביכול צדיק תמים הוא, ומנסה לייחס לו תואריים אשר לא לו כדוגמת 'איש האמת' 'איש השלום' 'לבם של ישראל' 'אורייתא וישראל'...

לפני שבועות אחדים הוא דיבר בחריפות (מדומה) בגנות ההליכה לערכאות, בו בשעה שמנהל המוסדות שלו, הגר בעיר ביתר, ואשר בנה במסירות את כל הקיים שם, עובר מסע רדיפות והשמצות חסרות תקדים ע"י האנשים המקורבים ביותר למנהיג הזה, (כאשר אי אפשר להשתמש בתירוצו הידוע מקדמת דנא "איך ווייס נישט" כלומר איני יודע,).
כי הרי מדובר באנשים הקרובים אליו ביותר, מסע הרדיפות כוללים תביעות והליכה בערכאות ובתי משפט, מסירות והלשנות בשלטונות וכדו', דברים אשר כביכול המנהיג הזה, מעורר את כלל ישראל ואת עדת חסידיו בתקיפות, אבל כפי שכבר הסברנו אחד בפה ו... בלב...

בשבוע לאחר מכן הוא עורר בחריפות אודות הטרור המשתולל בגור, כאשר הוא מנסה בכל מיני שקרים וכזבים, אשר לא היו מעולם (ושוב הוא איש האמת והשלום...) שאחד מאנשיו בביתר רצה להרים יד על שני... הלו הלו מה אתה מקשקש שם, באם אתה כן יודע מהמתחולל בביתר, אז תתייחס בבקשה לטרור שהצמרת שלך עושים שם למנהל המוסד שלך, שכל חטאו שהוא בנה הכל במסירות, והוא לא מגיע בראש השנה להתפלל אצלך!

מנהיג המנסה לחנך את כל כלל ישראל, בו בעת אשר הוא חוטא בדברים הללו בשעת מעשה, קשוט עצמכם תחילה כבר אמרנו?!

לחסידות גור הוא יכול להטיף מוסר על טרור בו ברגע שכאשר הוא היה צריך בעבר ובהווה להשתמש בטרור אכזרי, הוא היה מעלים עין, או בסתר מעודד את האנשים הללו ואף משלם שכרם כהוגן, והדברים ידועים בשער בת רבים.

כן הדברים אמורים כעת במוצאי שבת האחרון, כאשר כדרכו בקודש מנסה ליחצ"ן עצמו (ייאמר לשבחו שאת זה הוא עושה בהצלחה...) הוא עורר על כתבי פלסתר כנגד אדמורי"ם וראשי ישיבות, כאשר הוא מנסה כביכול לרצות את גור מצד אחד ומצד שני מגנה את האלימות... ונכנס חזק בגור...

וגם כאן נשאלת השאלה "מום שבך אל תאמר לחברך" מי כמוך יודע כמה כתבי פלסתר הוצאת בשעתו אתה ואנשיך כנגד אביך ביודעין ובמזיד, וכעת אתה מלא חלחלה כביכול על כתבי פלסתר... מנסה להנהיג את כלל ישראל!
ובסיום דבריו מכריז הוא כל אחד בדרכו נוסע על דרך הבעש"ט, ולכל אחד יש את המנהיג שלו, וחלילה מלדבר כנגד מנהיגים וצדיקים.. מה הוא חושב שהעולם גולם, אך לפני כמה שנים נלחמת באחיך בעוז ותעצומות, אף דברת בריש גלי כנגד הנהגת אחיך, וקרבת בדחילו ורחימו את אלו שפרשו מאחיך כאילו זכית בלוטו!

בקיצור קם לו איש אשר חושב שלכלל ישראל יש זיכרון קצר, וכי כולם שוטים וטפשים! ובשכר זאת הוא תורם לנו מדי שבוע בשבוע נייעס, ומנסה לחזק תדמיתו.
 לכן הננו לגלות לכם כבוד המנהיג, כלל ישראל רואה הכל ויודע הכל, וגם מבין הכל, ולא יעזור לכם באלו קולות וברקים תדברון בסעודה שלישית, תקיימו בבקשה את המתבקש "קשוט עצמכם תחילה" ולאחר מכן תעברו לחנך את המקרובים שלכם ואת הגבאים, לאחר מכן את צאצאיך, ולאחר שתסיימו את המלאכה ניפגש! ועד אז בבקשה שקט!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.