רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 במאי 2022

צימוקים

 

🔔 כשאדמו"ר מויזניץ ב"ב מרכז (אחים) (רבי מענדל) הגיע לכותל המערבי היתה קבוצת אברכים שצעקו לעברו עבודה זרה
וכן במשך שהותו של האדמ"ר בכותל היו שעשו לעברו עם אינפרא אדום

🔔 חיים מאיר הוזמן לדבר בבית כנסת ויז'ניץ בעפולה וכאשר נודע לשטנגר על כך, הוא התקשר לגבאי ואיים עליו שאסור לו להזמין את אף אחד לדרוש בלי שהוא שואל אותו קודם רשות

🔔 פשוט בושה וחרפה מצד חסידי ויזניץ שיכון באשדוד ובכל הארץ על זה שלא מגבים אברך מסכן מאשדוד שנאלץ לברוח מהבית עם אשתו והילדים עקב איומים ברצח(והכל בשם ליבם של ישראל ע"י הדובר שקרים שטנגר)

🔔 הבוקר החלו העבודות להקמת מעלית הכותל שמחברת בין הרובע היהודי לרחבת הכותל.

🔔 עמיאל ירחי: גנץ מינה את יאיר וילנסקי, הבן של הרב וילנסקי מהר המור, לתפקיד מבקר צה"ל.

‏🔔 בית הדין הרבני הגדול הצליח אמש לשכנע גבר לתת לאשתו גט ללא תמורה, לאחר 33 שנים. ‏הבעל טען כי האישה חייבת לו מאה אלף דולר וסרב לתת לה גט עד שתשלם לו את הכסף. אתמול הצליחו להפריד בין הדיון הכספי לעצם מתן הגט. (בלוך).

🔔 ‏שמחת בית בעלזא: הבה"ח ישראל מנחם נחום רוקח, נכד הרבי מבעלזא, התארס עם בת הרה"ג רבי אהרן בריעף מאשדוד, חתן חבר הבד"ץ דקהל מחזיקי הדת הגאון רבי חיים דוד שובקס. מעמד 'לחיים' יתקיים הערב בבית הרבי מבעלזא.

🔔 חזקי ברוך: ‏הראשל"צ הרב יצחק יוסף תוקף את סגה"ש כהנא בטקס חנוכת בית כנסת חדש בשכונת מעלה הזיתים בירושלים: "אני מקורב לציבור שלכם אבל יש מיעוט קיצוני כמו שיש אצל החרדים. המיעוט קיצוני רוצה לעשות רפורמות בכשרות, בגיור, ומגלים פנים שלא כהלכה. אני צריך את הכח שלכם לשמור ולחזק את הרבנות הראשית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.