רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 באפריל 2022

מעשי סדום בבני ברק


פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד יואל כהן (40) מבני ברק בגין אינוס, מעשה סדום ומעשה מגונה בקטינה, אשר עבדה עמו.
מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד נעמה גוטמן זכאי, עולה כי החל מראשית שנת 2018 ובמהלך כחצי שנה, ביצע הנאשם במתלוננת, שהייתה אז קטינה כבת 15.5, עבירות מין. מעשיו לוו במסכת איומים במסגרתה איים עליה כי אם לא תיענה לדרישותיו, יספר למשפחתה ולחברותיה על מעשיה.
במספר הזדמנויות שונות הורה הנאשם למתלוננת להגיע למקומות שונים במתחם עבודתם, אז נגע בה או הורה לה לגעת בו. בנוסף, במהלך התקופה הורה הנאשם למתלוננת להגיע לדירתו מספר פעמים, בשל חששה מהנאשם מילאה המתלוננת אחר דרישתו. באחת הפעמים לאחר שהורה לה ללכת לטבילה, היא הגיעה לדירתו אז הורה לה לשכב על המיטה בחדר הילדים ואנס אותה, תוך שאמר לה: "לגבר מותר, כשהאישה טהורה גבר יכול לעשות מה שהוא רוצה". במקרה אחר פתח הנאשם את הדלת כאשר רק מגבת מכסה את פלג גופו התחתון, הורה למתלוננת להיכנס לחדר השינה וביצע בה מעשה סדום. משהבחין הנאשם כי המתלוננת בוכה, אמר לה: "מה את בוכה? לא עשית כלום, את לא תיכנסי לשום הריון, את לא צריכה להגיד להורים שלך".
בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינה עו"ד גוטמן זכאי כי: "בעניינו של המשיב קמה עילת מעצר של מסוכנות ..., נוכח טיב עבירות המין שביצע המשיב במתלוננת קטינה, תוך ניצול גילה והאמון שנתנה בו עת עבדה ב.. שבו הוא שימש אב בית. מעשיו של המשיב כללו מסכת של איומים והטלת אימה, במסגרתם הפחיד את הקטינה כי יספר על הקשר ביניהם לבני משפחתה ולחבריה, וניצל את עובדת היות הקטינה משתייכת למגזר החרדי."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.