רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 אמיר אטינגר: יהודה כהן, אחד המועמדים לתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית נחשד בעבר בשחיתות של כספי ציבור כאשר היה ראש המועצה הדתית בנתניה. וועדת האיתור של משרד הדתות המליץ עליו בפני כהנא. בדוח מבקר המדינה נכתב עליו ב2015: קבע לעצמו את השכר בניגוד לחוק ובניגוד להיקף המשרה.

💥 הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו (גל"צ) למשה גלסנר במהדורה המרכזית ב'קול ברמה': "שקד מחזרת אחרי כל אנשי האופוזיציה, כולל אחרי רבנים חרדים ודתיים, בלשכתו של בנט אומרים ששקד כבר לא איתנו. לא בטוח שהימין יקבל אותה"

💥 ח"כ אופיר סופר למשה גלסנר במהדורה המרכזית ב'קול ברמה': "אני לא מתרשם מתרגילי היח"צ של שקד, יש מעשים והם לא טובים. אם רוצים לראות אנשים שעומדים בעקרונות אז אפשר לראות את רע"מ ואת ח"כ זועבי, במי שמתקרא ימין בממשלה לא ראינו מעשים כאלו"

💥  בשולי המליאה: גפני לנתניהו - ״אני מתפלל בשבילך״.  נתניהו בתגובה: ״אני מעריך מאד״. כך דיווח ארי קלמן

💥 העיתונאי שמעון ריקלין לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "אני נגד העסקת טיעון. צריך לחשוב מי הדליף מראש את כל הסיפור הזה. לדעתי זה בא ממקום של אנשים שחוששים מעסקת טיעון, יותר בנט וסער."

💥 שר המשפטים לשעבר חיים רמון ב"קול חי": "השופט אהרן ברק לא דואג לנתניהו, אלא למערכת שהוא בנה, להפיכה המשטרית שלו שעלולה להתנפץ. וגם - יש לו הכרת הטוב לנתניהו שעד 2017 מנע בגופו פגיעה במערכת המשפט"

💥 יהונתן גוטליב בפרסום ראשון בערוץ 7: רשות המסים דרשה בתוקף להסיר את "סעיף 46" מקמפיין מימון הוצאות משפט נתניהו ובעקבות כך הסעיף הוסר והתרומות לא תהיינה מוכרות לצרכי מס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.