רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 ‏אחרי שנפל, חוק הגיוס הונח שוב על שולחן הכנסת. המשמעות: יכול לעלות לקריאה ראשונה כבר ביום שני הקרוב. (נדב אלימלך)

💥 טסלר ב'קול חי': מגיפת הסוכרת החרדית - שר הבריאות  במענה לשאילתה של ח"כ יעקב אשר: "לא יודע על שיעורי הסוכרת בחברה החרדית...". השר הודה כי בשונה מתקציב של מאות מיליונים שיועד לצמצום אי השוויון הבריאותי במגזר הערבי, אין שום תקציב "צבוע" שיועד למניעת סוכרת במגזר החרדי.

💥 שוב ניצחון לאופוזיציה: ‏הצע"ח של אלי כהן "הגבלת משך זמן החקירה המשטרתית", בעקבות עינוי הדין לאריה דרעי, עברה כעת במליאה ברוב של 20 מול 19 מתנגדים.

💥 העיתונאי ביני אשכנזי ערך בדיקה בחשבון הטוויטר שלו מול בוחרי הליכוד האם הם מסכימים עם דברי ‏ח"כ דיסטל אטרביאן שאמרה אתמול במשכן הכנסת שהחרדים הם "סיירת מטכ"ל של הזהות היהודית במדינה" מאות מצביעי ליכוד מהמגזר החילוני והמסורתי הגיבו שכן .

💥 כך מפלה ליברמן את מוסדות המוכש"ר החרדים! ח"כ יעקב אשר חשף בנאום במליאה כיצד שיתפו ברע"מ פעולה עם האוצר בנוגע לתקציבי המוכש"ר, כשבוועדת הכספים סנדלו תקציבים למוסדות חרדים וערבים, אך הבטיחו לרע"מ שמוסדות ערבים לא ייפגעו: "נעביר לכם כסף ייעודי, אבל לחרדים זה לא יעבור".

💥 יו"ר התנועה לאיכות השלטון עו"ד אליעד שרגא שיגר מכתב התרעה לפני נקיטת הליכים למנכ"ל זקא ירושלים דובי ויסנשטרן ולחיים אוטמזגין על פעילותם נגד מערך בדיקות אנטיגן המוסדי של זק"א ישראל ומשרד הבריאות העומדים לטובת מיליוני תושבי ישראל ופגיעתם במערך האנטיגן.

💥 במכתבו חושף עו"ד אליעד שרגא הקלטה כיצד דובי ויסנשטרן מתדרך איש תקשורת לפגוע בראשי זק"א ישראל. יצויין כי משרד הבריאות נתן רישיון למד"א, איכילוב וול וזק"א ישראל לדגום במרכז הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.