רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 באוקטובר 2021

עולים לז"ל

 

כמעט בכל חודש מוצאים אנ"ש קמפיין חדש של ישיבת חב"ד בצפת, באמת אין חולק על זה שבפרסום ופעילות ברשתות, המוסד הזה מוביל בחב"ד, וזה דבר לגיטימי כמוסד שצריך בחורים חייב גם לפרסם את עצמו, אבל לפעמים שאתה רואה את הפרסומת אתה פשוט לא יודע האם לצחוק או לבכות, איך אין בושה לאנשים.

במה דברים אמורים. מחר בעז"ה יכול כ' מר חשון יום הולדתו של הרבי הרש"ב נ"ע, האדמו"ר החמישי של חב"ד, הרבי נשיא דורנו אמר בהקשר לתאריך זה, "ישתדל כל אחד ואחד מהנמצאים בעיר זו להיכנס לבניין הישיבה במשך יום ההולדת כ"ף מר חשון... להתפלל וללמוד מתורתו של בעל יום ההולדת, ולתת צדקה עבור מוסדותיו המתנהלים ברוחו"

כמובן שאת הקטע הזה מפרסמים בצפת כדי שהציבור יגיע לישיבה וכמובן הכי חשוב שיתנו תרומות לישיבה. ופה נשאלת השאלה האם מוסד שמכניס בגרויות ומקצועות חול לתוך הישיבה, זה רוחו של הרבי הרש"ב מייסד תומכי תמימים?! האם מוסד שרשום במשרד החינוך כתיכון "בית לוי יצחק" ולא כישיבת תומכי תמימים קשור למה שבנה הרבי הרש"ב?! הרי כל ילד בחב"ד יודע את המלחמה של רבותינו נשיאנו נגד הכנסת מקצועות חול למוסדות בכל צורה שהיא, ועל דבר זה ישבו חסדים במאסר, ובגלל זה ברוסיה חב"ד למדו במחתרת.

אין לכם בושה? גם מכניסים צלם בהיכל כדי לקבל עוד יותר כסף מהמדינה, וגם משקרים וחונקים את אנ"ש ללא הרף, כל יום עם התרמות חדשות .

ולא בכדי הרבי לא הסכים שהישיבה בצפת תקרא "תומכי תמימים" אלא ישיבת חסידי חב"ד"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.