רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 מירב כהן- וואלה: הכסף שהובטח לבתי החולים תמורת גיבוי המהלכים של בנט והממשלה לא הגיע. זה הגל הארוך ביותר שידענו והעומסים קשים גם בלי הקורונה. מנהל בית חולים במרכז הארץ אומר לי היום: "הצוות נשחק מכמות המתים שהוא רואה כל יום".

💥 מ'הישגי' שר הבריאות: בשעה שבתי החולים קורסים ומחוללי החמצן נגמרים בשל חוסר תקציב מודיע שר הבריאות כי פלסטינים שנישאו לתושבים ישראלים לא יצטרכו לשלם כתנאי לביטוח רפואי.

💥 ועדת החריגים הבינמשרדית אישרה: מתן פטור מבדיקת PCR למחלימים מקורונה ב3 החודשים האחרונים, לפני טיסתם לישראל.

💥 19 חולי קורונה מאושפזים במצב קריטי בבית החולים הדסה בירושלים, בהם 2 כבני 40 המחוברים למכונת אקמו. פרופ' סיגל סבירי, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ קורונה אמרה: "רוב החולים במצב קריטי וקשה אינם מחוסנים. אם היו מתחסנים כנדרש, לא היו מגיעים למצב כל כך קשה"

💥 בכירים במערך הבדיקות בשיחה עם 'מעריב' נגד התנהלות קופות החולים בהקשר לבדיקות הקורונה. "הקופות אמורות להוביל את האירוע הזה ולא רק לסייע בו. מספיק להסתכל על שעות פעילות מתחמי הבדיקות של הקופות ולהבין הכל. לא יכול להיות שפיקוד העורף שנכנסנו לתמונה כמענה משלים - יבצעו יותר בדיקות ביום יותר מהקופות" .

💥 אברהם בלוך: ‏היום מתו 13 ישראלים מקורונה. המספר הזה לא סופי, ובעיקר בלתי נתפס. היינו מהמדינות המובילות בעולם בהתמודדות מול המגפה, והידרדרנו למקומות האחרונים

💥 סנקציות נגד הלא מחוסנים: ‏האוצר מפרסם כעת תזכיר חוק לפיו עובדים החייבים בחיסון או בבדיקה במקום עבודתם ומסרבים להתחסן או להיבדק וכתוצאה מכך פוטרו או התפטרו יהיו זכאים לקבלת דמי אבטלה רק לאחר 90 יום וזאת על מנת לא לתמרץ עובדים לא להתחסן. (ביני אשכנזי).

💥 הקורונה במקסיקו: 4,983 נדבקים חדשים אובחנו ביממה האחרונה, במקביל 200 בני אדם מתו מהנגיף במדינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.