רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 ישראל היום: בשורה למתמודדי הנפש - לראשונה פסיכיאטר בוועדת סל התרופות. ההחלטה של שר הבריאות התקבלה כחלק ממדיניות קידום בריאות הנפש.

💥 ׳ווינט׳ בכותרת ראשית: חולה קורונה מעל גיל 65 שמחובר לאקמו - אין לו באמת סיכוי לשרוד! הם לא מצליחים לשרוד את זה בגל האחרון. בחלק מבתי החולים חולה קורונה קשה מעל גיל 65, כבר לא מחברים אותו לאקמו. אין מכשירים ואין צוות שיתפעל את מכשירי האקמו.

‏💥 82% מהחולים קשה מתחת לגיל 60 - לא התחסנו כלל.

💥 ‏עדכון תחלואה: 6,456 מאומתים לנגיף אובחנו אתמול, 714 חולים במצב קשה

💥 6,456 חולי קורונה חדשים אובחנו אתמול (ראשון) בישראל לאחר שבוצעו 126,731 בדיקות. בבתי החולים מאושפזים 714 חולים שמצבם מוגדר קשה, מהם 194 מונשמים. מניין הנפטרים מסיבוכי קורונה בישראל עומד על 7,541 בני אדם

💥 פרויקטור הקורונה בדיונים סגורים הערב: "לא תיארנו לעצמנו שהתחלואה תיהיה גבוהה ותישאר גבוהה כמו שהיא היום בין היתר בעקבות החגים ופתיחת שנת הלימודים. חייבים לצמצם התקהלויות עכשיו" (מאיר מרציאנו).

💥 מנכ"ל משרד הבריאות הכריע כי יוחל תו ירוק גם על מבקרים ומטופלים בבתי החולים. לא במחלקות כמו חדר המיון. בנוסף, נשקל כי עובד ביה"ח שלא יתחסן יצטרך להציג 2 בדיקות שליליות בשבוע, ותיבחן האפשרות להוציא אותו לחל"ת במידת הצורך (מאיר מרציאנו).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.