רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 פרטים מפגישת מתן כהנא והרבנים דוד לאו ועמאר: רפורמת הכשרות עלתה על הפרק, הרבנים כמובן מתנגדים אך בניגוד לרב יצחק יוסף שלא מוכן להיפגש עם השר, הרב עמאר הבין שפגישה עם כהנא תאפשר לו השפעה על התוכנית וכרגע מדברים על לאפשר לרבני עיר להמשיך לתת כשרות לצד פתיחת התחרות בכשרות. (ביני אשכנזי).

💥 המלחמה נגד הסוכות הפירטיות בבני בבני ברק: המפקח על המקרקעין בפתח תקוה מאיר פורת הוציא אמש צו מניעה זמני כנגד בניית סוכה שמחוברת בעוגני פלדה לבניין משותף ברחוב הרב לוין 17-19 בבני ברק. בסופו של צו המניעה הארוך מצטט המפקח את תשובתו של הגאון רבי יצחק זלברשטיין בספרו חשוקי חמד.

‏💥 שתי נערות יהודיות מהעיר רמלה חזרו השבת אל הבית לאחר פעילות בתנועת הנוער, וערבים זרקו עליהם בקבוק זכוכית. ההורים התקשרו למשטרה, ובזמן שהשוטרות גבו עדות - ערבים זרקו גם עליהם בקבוק זכוכית. השוטרות הזמינו למקום כוח יס"מ (בלוך).

💥 51 חברי קהילת העבריים מדימונה שאינם יהודים ונגדם עומד צו גירוש מהארץ צפויים לפנות לבית המשפט לאחר שערעורם לרשות ההגירה נדחה.

💥 בית משפט בצרפת זיכה מטיף צרפתי, אימאם בכיר, מאשמות הסתה לאחר שציטט 'פסק הלכה' כי למוסלמים מותר להרוג יהודים

💥 בית המשפט הפדרלי במישיגן הודיע בסוף השבוע כי מחאות פרו-פלסטיניות פרובוקטיביות מחוץ לבית כנסת במישיגן מוגנות על ידי התיקון הראשון של החוקה, וכך הן יכולות להמשך ללא הפרעה

💥 ‏משפט נתניהו מתעכב בגלל חומרי חקירה שלא הועברו להגנה. בגלל כתב אישום שנוסח באופן רשלני. ובעיקר - בגלל שבניגוד לנראטיב החד צדדי ששווק עוד מיומה הראשון של החקירה, מדובר בתיק מורכב, רחוק מהרשעה בטוחה. שלושת השופטים מכהנים במחוזי, לא בבית דין שדה. (עמית סגל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.