רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 ׳וואלה׳: ‏במשרד הבריאות ובמשטרה חששו מעשרות מקרים של הפרות בידוד מקרב החוזרים מאומן, מהנתונים נראה שרק מעט מאוד הפרו בידוד. עד כה התגלו 1956 מאומתים מבין החוזרים מאומן, 1612 מהם קיבלו ביקור משטרתי במהלך יום כיפור. נרשמו בסך הכל 18 הפרות בכל הארץ, מתוכם 7 במחוז ירושלים

💥 150 נוסעי אומן (מתוך 200) שזומנו לחקירה בגין זיוף מרמה והפצת מחלה, חקירתם בוטלה! הסיבה: הבדיקה שלהם באוקראינה יצאה שלילית, וגם הבדיקה בנתב"ג יצאה שלילית. (גלצ).

💥 אבי רבינא: ‏יש כתובת לעלילת הדם האחרונה נגד החרדים: נפתלי בנט שמיהר לבקש לחקור את ״החרדים הזייפנים״ עוד לפני שהוכחה אשמתם, רק בשביל להסיט את השיח על מחדלי המתים והחולים. ללא נקיפת מצפון המציא בנט עלילת דם רק בגלל התקף החרדה שלו מליברמן והורביץ. אל תצפו ממנו להתנצלות.

💥 בצלאל סמוטריץ׳ - ״‏מהמר שלא נשמע התנצלות משלל פוליטיקאים פופליסטים, החל מבנט ועד הורביץ', שרצו לעשות סיבוב על גבול האנטישמי על גבם של השבים מאומן כדי להסיט את תשומת הלב מהמחדלים הקולוסליים שלהם בטיפול בקורונה, מחדלים שעלו בלמעלה מאלף מתים מאז הקמת הממשלה ועומס מטורף על בתי החולים. תתביישו לכם״.

💥 אומן: 3 חסידים נפטרו מהקורונה לאחר שובם לארץ. לפחות 15 אושפזו במצב קשה.

💥 תלמיד ישיבה שנפגע על ידי המשגיח שלו בישיבה תובע את המדינה בטענה כי המקוואות הפכו לגן עדן לפדופילים, שם היה מנצל אותו המשגיח לסיפוק תאוותו - יצויין כי אותו משגיח נשפט ויושב בכלא על עבירות כאלו, ועתה תובע אותו תלמיד את המדינה בגלל שלא עשתה כלום להבטיח כי במקוואות לא יפגעו בנערים

💥 שירית אביטן: ‏האם רפורמת הכשרות בדרך החוצה מחוק ההסדרים? בעוד חצי שעה פגישה בלשכתו של יו"ר הכנסת מיקי לוי עם יו"ר ועדת הכנסת ניר אורבך ויו"ר הקואליציה עידית סילמן בנושא רפורמת הכשרות, בעקבות הבג"ץ שהגיש ח"כ אבי מעוז נגד אורבך ולוי בדרישה לפצל את הרפורמה מחוק ההסדרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.