רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 במאי 2021

כבוד החיים והמתים


מאת יהודי פשוט

תמיד צרב לי בזיון החיים והמתים במגמתו הפרחחית של יהודה משי זהב הידוע להפוך כל נפטר שבא תחת ידו למודעת פרסומת צעקנית לביזניס השנאר העולמי של זק״א. וכהערה כללית: אכן ראיתי בתמונות מירון את גופות הקדושים עטופות בפלסטיקים זולים עם הלוגו הענק של זק״א כפול שלוש בדרך שהן מוטלות וערוכות ואין לי שמץ של מושג מה עושים ׳מתנדבי זק״א׳ (המתוקצבים בתקציב שנתי של כמה וכמה עשרות מיליונים) טוב ומכובד יותר מאשר עשו כאן אנשי מד״א לפני זמנם ושירותי ההצלה עדיין עושים בכל מדינה נורמאלית?! המונופול שלהם מריח לי שוחד ושחיתות שילטונית.. 
יהודי פשוט


נ.ב.

לרגע חשבתי
כי לו רק יישר חיילי הייתי לוקח את השחקן המיומן דוביד קאהן שהצטלם כשהוא מתיישב עם מטפחת ענק ומוחה (יענו) דמעות לשמע האסון הנורא (ותיכף נסע לשבת של כיף בצפת..) ומותח אותו לכל ארכו משכיבו על הפופיק עם הבאנדאג׳ וצולף בו טוב טובה באחוריו..  
יהודי פשוט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.