רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 במאי 2021

מבזקים


 בכירים לשעבר במשטרה קוראים הבוקר לראה"מ נתניהו להקים ועדת חקירה ממלכתית. "כמי שניהלו ופיקדו על הילולת הר מרון ואירועים דומים בעבר וכמי שנחשפו לתוצאותיו הטראגיות של האירוע שהתקיים השנה, אנו פונים אלייך בבקשה להוביל את הקמתה של וועדת חקירה ממלכתית אשר תברר את העובדות, תסיק מסקנות ותמליץ המלצות לקראת הערכות לאירוע הבא".


פינחס אליעזר פקשר מעסקני הילולא דרשב"י, על הורדת המצלמות והוא טוען שהורידו מצלמות רק בצד של הנשים, עקב הבלגן שהיה שם לפני שנתיים עם מסלול הנחש.

שרקי: ‏אחרי שלוש יממות של סיקור ודיבור על מירון, הגיע לאולפן האיש שחי את מירון מבפנים. מדהים לשמוע את הסיפורים של אהרל’ה יקטר שהגיש עתירות לבג״ץ נגד ההתנהלות המופקרת והתריע מפני הסכנה שבצפיפות, ונדחה.

כבוד המת: הרב אשר לנדאו רב מכון אבו כביר למימרן ב'קול חי' "צריך לשאול את המשטרה למה לקח כ"כ הרבה זמן להביא את הגופות ממירון למכון, מאז שהגיעו באיחור עשינו הכל לזרז את הזיהוי והשחרורים".

 סגן הרמטכ״ל לשעבר ח״כ יאיר גולן - ״חייבים להוציא את נתניהו מבלפור ולהקים קואליציה ללא חרדים״.

בעקבות פניית רבנים ונציגי משפחות רבות, עמית חדד כאמור ינהל את המערכה המשפטית של אסון מירון בדרישה לנטילת אחריות ציבורית על האסון שלדעת רבים היה כתוב וידוע מראש.

‏ישיבת סיעת יהדות התורה מחר בשעה 15:15 הוכרזה כישיבת אבל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.