רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 במאי 2021

מבזקים


 הרב יוסף משה ליבי, אברך בן 47 מבני ברק, שנפצע קשה ב'אסון מירון', השתחרר בשעה האחרונה מבית החולים 'זיו' בצפת והגיע לברך הגומל בציון הרשב"י.


הרב יוסף משה ליבי שיחזר: "הייתי מהראשונים שעמדו שם, כל מי שנפל, נפלנו עליו. גם אני נפלתי על מישהו. אבל לא ראיתי מי, שכבתי עם פנים אל הרצפה. אבל כן הרגשתי ראש של מישהו מתחתיי והרגשתי שטף דם".

גל"צ: ח"כ יעקב אשר הגיש הצעת חוק למתן סיוע כלכלי מהיר למשפחות נספי ונפגעי האסון בהר מירון. על פי ההצעה תוקם ועדה בין-משרדית שתקבע את גובה הקצבה הממשלתית בהתאם לפרמטרים קבועים וכפי שמפורט בהצעת החוק.

ח"כ משה גפני בראיון למהדורה המרכזית חדשות 12 בעקבות האסון במירון: "לא מתנגד לוועדת חקירה, אבל זה סתם למרוח את העניין שנים. המדינה צריכה להחליט אם היא רוצה להשקיע שם כסף"

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני לרשת ב: "אף פעם לא נסעתי בל"ג בעומר למירון. אמרתי בדיונים בוועדת הכספים ובמליאת הכנסת - מירון נראית כמו מזרח אסיה, לא נגעו במקום הזה מאז קום המדינה. אי אפשר שיבואו כל כך הרבה אנשים למקום כל כך קטן ושלא יהיה אסון".

‏יוסי דייטש, סגן ראש עיריית י-ם שניצל בנס מאירועי מירון, זועק בראיון לישי כהן: "במקום שנשב ונעשה חשבון נפש הפנימי. שנה שנייה שאין לנו מירון. בשנה שעברה היה את הקורונה. אולי נשב ונעשה חשבון נפש, למה זה? איך רבי שמעון לא רוצה שנבוא? אולי נשב ונחשוב מה צריך לעשות בשביל אהבת חינם?".

הממשלה צפויה לאשר הערב או מחר בבוקר במשאל טלפוני את מינויי השרים החדשים- מטעם גוש כחול לבן ימונו השרים הבאים: 
איתן גינזבורג שר התקשורת, השר מיכאל ביטון לשוויון חברתי, השר חילי טרופר ימונה לשר המדע. (מיכאל שמש)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.