רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 בפברואר 2021

צימוקים


 שמחה מיוחדת במוסקווה: יהודי שנדבק בקרונה ואושפז במצב קשה, הגיע לבית הכנסת והיום נימול, נפדה וחגג בר מצווה.

הגרא"י פינקל ר"י מיר מבקש במכתב מהבחורים החוצניקים בישיבת מיר - הגדולה בישראל להישאר בארץ בפסח כי לדעת המומחים לא יוכלו לשוב לארץ בקיץ. ראש הישיבה מציין כי כי הדבר נעשה בהסכמת שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

 מאות חסידים לצד תלמידי ובוגרי ישיבת 'חכמי לובלין' השתתפו בשבת ההכתרה של האדמו''ר משבט הלוי וגאב''ד זכרון מאיר שנערך בהיכל ביהמ''ד הגדול של הישיבה בבני ברק. ב'טיש' של ליל שבת השתתף ראש ישיבת סאטמאר הגרח"צ מייזליש.

ראשי ישיבת חברון חבר המועצת הגר"ד כהן והגרמ"מ פרבשטיין במכתב לבוגרים מבקשים להירתם השנה יותר עקב כך שלא יתאפשר השנה להגיע ביקור אישי לאסיפת הכספים וגם בשל אי ההכנסות של הת"ת ממכירת המקומות בימים נוראים.

יצחק הילדסהימר: ספר תורה שהוסתר מאז פלישת הצבא הגרמני להולנד ב-1940, ונתגלה לאחרונה במקרה בביתה של משפחה נכרית בעיר דורדרכט בדרום המדינה, נמסר לאחר 80 שנה במצב מצוין לקהילה היהודית במקום.

מנחם כהן: ‏שר הביטחון גנץ התפלל השבת 'זכור'בביכנ"ס חב"ד בראש העין לרגל יום השנה לפטירת אביו ז"ל. בסיום התפילה הפתיע אותו השליח הרב נחום כהן עם מסמך שכתב אביו של גנץ לפני 40 שנה כחבר וועידת מ' העבודה, בו ביקש מיו"ר הנשיאות לסיים את הדיון בשישי לפנה"צ כדי שיגיע לביתו לפני שבת 'זכור'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.