רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 בפברואר 2021

המון סוער של חסידי גור הכו בשבת את הרה"ג ר' ישראל זילברברג על עוונו הגדול שהוא מתפלל בבית מדרשו של הגר"ש אלתר


היהדות החרדית מביעה זעזוע ושאט נפש מפעילות אנטישמית של חסידי גור ברחוב ירמיהו בירושלים במהלך השבת

אם לא היינו רואים, לא היינו מאמינים. תוצאות ההסתה אותה יוצרת מערכת גור הרשמית בכל נתיניה כנגד קהילת הגר"ש אלתר, תוך חינוך בריוני לפירוד משפחות וקריעת ילדים מהורים ואחים מאחיהם בדרבון להפסקת הקשרים המשפחתיים והחבריים באופן נחרץ תוך הסברים נוראיים כי מדובר ב"עמלקים" ו/או בקורח ועדתו, כל אלו ועוד ניכרו השבת בכל פינה בירושלים כאשר ההמון המוסת הגיע לכביכול "שבת התעלות" לאחר זמן רב שלא זכה להגיע למפקדה הראשית.

בשבת אחר הצהריים ניתנה האות והמון רב הסתער לכיוון עובר אורח חף מפשע יהודי עדין נפש ותלמיד חכם עצום הרה"ג ר' ישראל זילברברג אשר הלך בצידו השני של רחוב ירמיהו אך למול בית המדרש הגדול, ברגע אחד פרצו המון רב ורצו לכיוונו והפלו בו את מכותיהם באכזריות והעיפו את הספודיק שלו לאתר בנייה. כאמור עוונו היחיד של האזרח התמים זה שבחר ללכת להתפלל בבית מדרשו של הגר"ש אלתר וליהנות מאורו של גאון הדור בתורה. כך מוחים את עמלק נוסח גור תשפ"א. כך לצערנו מוחקים חסידות מופלאה אשר הייתה פעם מהפוארות ביותר וכיום הפכה לכת המלמדת את בניה התמימים לדרכים אדר הינן מנוגדות בתכלית לדת וליהדות. חינוך רשמי לשנאת יהודים. לא שנאה שהיא תוצאה של מריבה. שנאה כמצווה השם ירחם. 

כאב אדיר על יהודי שספג היום כזה בוז ומכות אך עוד יותר כואב על אלפים שנפשם הופכת לרעה והופכים את נפשם הטובה לרעה ומרגילים אותה לחיים של טרור ושנאה נגד יהודים אחרים בכלל ולתלמידי חכמים בפרט.

ואתם האלפים אשר יושבים שם בשקט וסובלים בלבכם, לבכם מדמם ועיניכם כלות אך אין בפיכם מילה.... עליכם נאמר "סורו נא מעל אהלי הרשעים האלו..... פן תספו בכל חטאתם..." 

לא בטוח שבשמים אתם תוגדרו כאנוסים אלא ייתכן שתהיו בבחינת מי שיש בידו למחות ואינו מוחה, נתפס בעוונם. ברור כי כל מה שנותר לגור הטרוריסטית למכור זה רק את יתרון הגודל הרשמי שלה. אילו כל מי שמבין את גודל האסון היה מוכן לפרוץ החוצה ולוותר על נוחותו כדי לקעקע את המקום שהפך לשנאת יהודים וניכור לדרכי התורה ולבוא לבנות בית גדול לה' ולתורתו, בוודאי כבר היה נשבר כוחם של הכת הרשעה, כי זה כל כוחם, אתם שעדיין נמצאים ברשימותיהם הרשמיות ובניכם ובנותיכם מועברים שם למולך ולאמונות טפלות תוך המלכת הרשעים ודרכי הרשע עליהם השם ירחם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.