רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 בפברואר 2021

מבזקים

 

קוממיות: שוטרים איתרו בשעות הלילה חתונה שהתקיימה במושב בהשתתפות עשרות אורחים, שחלקם נמלטו עם הגעת השוטרים. 7 מהאורחים קיבלו דוחות על סך 500 ש"ח וספק שירות שאותר במקום קיבל דוח 5000 ש"ח.

ירושלים: שוטרים אכפו הגבלות קורונה בחתונה שנערכה בשכונת נחלאות. שעות ספורות לאחר מכן אותרה מסיבה בבית בשכונת ארנונה בעיר - דוחות חולקו למפרים.

חיים גולדברג: ‏השעה 4 לפנות בוקר אני קם לצלם מעצרים במאה שערים, בסיום הפשיטה אני עומד ברחוב הנביאים מדבר עם שני עדי ראייה, ואז קופצים עלי בלשים אני מציג להם את התעודת עיתונאי שלי ובמשך חצי שעה הם מעכבים אותי, העילה "עמדת ליד רכב שמעורב בתאונה" כמובן שהרכב לא שלי וגם תאונה לא היתה.

ממונה הקורונה למגזר החרדי האלוף במיל׳ רוני ליקי אדמקר וישי לפידות ב'קול ברמה': "בשבועיים האחרונים אנחנו רואים מגמת ירידה בנתונים במגזר החרדי, אבל כשיורדים ממקום כל-כך גבוה, הירידה לוקחת זמן, היום יש בישראל 8,248 מאומתים, מתוכם 2,148 חרדים - סה״כ 26% כבשבוע שעבר הציבור החרדי היה למעלה מ30%.

עוד מ‏‏ממונה הקורונה למגזר החרדי רוני נומה ב'קול ברמה': "אם נחזור על הטעויות של פורים בשנה שעברה אז בפסח לא נוכל לחגוג כמו שקיווינו. מחר יש לנו פגישה עם ראשי רשויות חרדיות לגבי ההערכות לפורים, יתכן שמי שיהיה לו תו ירוק יוכל להיות משוחרר יותר".

בדיון שנערך בפני בית המשפט המחוזי בתל אביב הוחלט למשוך את האישומים נגד ארבעה מהפעילים, מלבד נתי גרוסמן, שמואל אלישיב ואברהם טריגר. נציגי הצדדים הודיעו לבית המשפט כי "בתום הליך גישור הגענו להבנה לפיה עניינם של נאשמים 4–8 יופנה למסלול של הסדר מותנה. במקביל, יבוטל כתב האישום, בהסכמה.

השופט הסכים בהתאם לסיכומים בין הצדדים לביטול כתבי האישום נגד הפעילים חיים יברוב, נתנאל שטמפפר, שבתאי פיין, ישראל טרופר ומשה ברלימן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.