רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 בינואר 2021

ר' ישראלמויזניץ: שישמרו שבת ולא יצטרכו חיסון

 

מאת ויזניצער

הם מתרוצצים מבקשים שירוצו להתחסן. הרבי ר' ישראל מויזניץ טוען כי הם מדברים דברי הבל, אם הם יהיו שבת אחת בויזניץ יידעו כי החיסון הכי טוב זה שבת. וכך מדווחים חסידי ויזניץ:

מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א: "צריך להזמין את ראשי הממשלה לשבות בקרב יראי ה' כדי לראות איך עובדים את ה' בשבת. השבת היא החיסון הטוב ביותר לנגיף"

בשיחה מיוחדת עם ח"כ הרב טסלר בשבת האחרונה התבטא מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א כי צריכים להזמין את ראשי ושרי הממשלה לשבת בקרית ויז'ניץ כדי לראות איך היראים והשלמים עובדים את ה' והוסיף כי השבת היא החיסון הטוב ביותר לנגיף •"אם היו שומרים שבת אחת מיד היו נגאלין"

התבטאות מיוחדת נשמעה מפי מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א בשבת האחרונה, בעת שהותו במעון הנופש בעיר חצור, יחד עם מקורביו ובהם חה"כ הרב יעקב טסלר.

כפי שהבאנו בשבוע שעבר ובמצוות רבו נשא הרב טסלר נאום מעל דוכן הכנסת ובהם קרא ''להתחסן'' בקדושת השבת שהיא החיסון הטוב ביותר. והנה במהלך הקידוש שלאחר תפילת שחרית, התייחס הרבי מויז'ניץ לענייני היום, והזכיר שוב אמר כי יש אפשרות להינצל מקורונה גם ללא החיסונים הניתנים בימים אלה וזאת על ידי קדושת השבת ושמירתה.

 הרבי התבטא ואמר להרב טסלר: "הזמן את האנשים הממונים על עניני הממשל לבוא לשבות בקרית ויז'ניץ, ויחזו בעיניהם איך היראים והשלמים עובדים את השי"ת ביום שבת קודש", .

כן הוסיף ודיבר עוד אודות ראשי הממשל: "הללו חושבים שעל ידי מתן חיסון מצילים את הנפש מהוירוס אמור להם שיש הבטחה הכתובה בתורה: אמר ר' יוחנן משום ר' שמעון בן יוחאי אלמלא שמרו ישראל שתי שבתות כהלכתן מיד נגאלין, שנאמר כה אמר ה' לסריסים אשר ישמרו את שבתותי, וכתיב בתריה והביאותים אל הר קדשי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.