רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 באוגוסט 2020

מבזקים

מסתמן: בתי הכנסת יחולקו לשלוש דרגות - גדולים, בינוניים וקטנים, וביחד עם מספר הכניסות שיש בכל בית כנסת, ייקבע מספר המתפללים המותר. (כאן)

ויסברג בטוויטר: לפני תקופה קיבלתי קנס לא מוצדק על אי עטיית מסכה. צייצתי, אבל אף נציג חרדי לא צייץ לעזרתי. היחיד שהציע עזרה מיוזמתו היה איש העדה החרדית יואליש קרויס שטיפל בנושא והקנס בוטל.

הרב שלום הרוש למימרן בקו"ח: ראש הממלשה אמר לי: תהיה נסיעה לאומן! רק תביאו מתווה. מחר בערב נציג מתווה מסודר שבע"ה יאושר. אני קורא לכל החסידים במידה ויסעו, לשמור על ההנחיות כמו ברזל, גם בשביל הבריאות וגם כדי שיהיה קידוש ה' שלא תהיה הדבקה כתוצאה מהתפילה אצל רבינו

קריקטורה ב'ידיעות': ברקע רכב רחוב של חסידי ברסלב ליצמן צועק על נתניהו "מה שווה הפרויקטור אם אנחנו לא שולטים בו". בעיתון 'הארץ' פרוש וליצמן טייסים במטוסים לאומן:

ח"כ אליהו ברוכי מ'דגל התורה' במליאה על סערת הטיסות לאומן: "מעולם לא הייתי באומן וככל הנראה גם לא אהיה" הח"כ ציטט את רבי נחמן מברסלב "כי השכל הוא אור גדול ומאיר לו דרכיו" והמליץ למקבלי ההחלטות לנהוג בהיגיון.

גיבוי לחסידי ברסלב - השר זאב אלקין לקאהן ב"קול חי": "עם כל הכבוד לפרויקטור גמזו, הוא לא יכול לנהל עניינים כאילו הוא ראש הממשלה. אף אחד לא ביקש ממנו לשלוח מכתב לנשיא אוקראינה עם הטלת דופי בציבור החרדי. מוטב אם המכתב הזה לא היה בא לעולם. בסוף, כל מתווה הנסיעה לאומן, תלוי באוקראינים. יש עבודת מטה ועדיין אין החלטות"

‏פרופסור גמזו: אי אפשר לעצור טיסות קונקשן לאומן אבל אפשר לעצור 83 טיסות שכר. צריך לעשות כל דבר לעצור את זה. לא נוכל לשמור אחר כך על בידוד של 20 אלף איש שחוזרים משם. אין מתווה לזה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.