רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בספטמבר 2024

צימוקים

 

✅ ברסלב נגד הרב פינטו - גדולי זקני מנהיגי ברסלב, הגה"צ ר' יעקב מאיר שכטר  הגה"צ ר' משה קרמר והגה"צ ר' שמעון שפירא פנו במכתב נרגש לרבי יאשיהו פינטו והעומד בראש מוסדות 'שובה ישראל', שהודיע כי בכוונתו להגיע יחד עם אלפים מחסידיו ונשותיהם, לשהות בראש השנה באומן.  בו הודיעו לו על האיסור החמור של השתתפות נשים בקיבוץ ראש השנה באומן. - (ברסלב גלובל)

✅ ספרדים הנוסעים לאומן טוענים כי טענת הרבנים של ברסלב לא להביא את הנשים טעות. כאשר האשה נמצאת באומן לא יכולים לחטוא, אבל כאשר נמצאים לבד לא כולם עומדים בייצר, במיוחד באומן שם קל מאוד לחטוא בתחומים שנכשלו רבים. לטענתם הרב פינטו עשה טוב שאמר להביא את הנשים ככה הוא מבטיח שתלמידיו וחסידיו יגיעו בשלום וישובו בשלום

✅ זינוק באנטישמיות בעולם מאז שמחת תורה: 50% מבני הנוער היהודים חוו תקריות בתיכונים (12)

✅ הבחירות לרבנות | ח"כ צבי סוכות לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "יש דיל עם ש"ס לפיו הרב הראשי האשכנזי יהיה מהציונות הדתית, הרב מיכה הלוי עונה להגדרה הזו. מה שינחה אותנו הוא מה שהרבנים יגידו ומי שיש לו סיכוי להיבחר".

✅ פלר ב'משפחה' על המועמד האשכנזי לרב הראשי: נציגי חב"ד בגוף הבוחר נוטים לתמוך בהגאון רבי משה חיים לאו. הידידות של הרב לאו בקרב שאר חברי הגוף הבוחר הם מפתח לניצחון. בדגל התורה עדיין לא התקבלה החלטה על הבחירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.