רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 באוגוסט 2020

מבזקים

נערכים לימים נוראים! לקראת הימים הנוראים, הגיעו בשעה האחרונה ראש חמ"ל הקורונה בב"ב, אריק אדלר ומנהל הטיפול בקורונה במגזר החרדי מר רוני נומה לבית מדרשו של הראב"ד הגר"י סילמן בשכונת רמת אלחנן. במהלך הפגישה סקרו השניים את ראשי התכנית וביקשו לשמוע את חוות דעתם של גדולי ההוראה ומנהיגי הדור בעניין

יתד: מאות אברכים שרכשו דירות בחריש במסגרת "מחיר למשתכן" נתקלו בסירוב החברה לחתום על היתר עסקא בחוזה. בפעילות ח"כ הרב אשר יחד עם שר השיכון הרב ליצמן חויבה החברה לחתום על הנוסח המהודר.

בעימות שפרץ בין יו"ר ועדת חוקה חה"כ אשר לפרופ' גמזו על הקריטריון לערים אדומות, חשף אשר כי "מתוך כ-7000 בחורי ישיבות שנבדקו רק 34 נמצאו חיוביים, זה פחות מאחוז!". גמזו מתעקש שהפרמטר יהיה היחס בין נדבקים לנבדקים ולא לפי כלל התושבים. אשר תקף: "זה עוול, מי שנבדק זה רק בעלי התסמינים".

עמליה דואק בערוץ 12: יו"ר וועדת חוקה ח"כ יעקב אשר במכתב חריף למזכיר הממשלה נגד פרופ' גמזו: "ההשתהות בהגשת תכנית 'מגן ישראל' פוגעת בעבודת הוועדה ובאמון הציבור במאבק מול הקורונה".

ישי כהן: כשח"כ יעקב אשר קיבל את תפקיד יו"ר ועדת החוקה לחצי קדנציה היו שניסו להסביר שהוא 'הפסיד' בקרב הפנימי ב'דגל'. מתברר שהוא קיבל את התפקיד החשוב ביותר ליהדות החרדית, כמי שאחראי על אישור הגבלות הקורונה. ההשפעה שלו, לעיתים, גדולה יותר משל השרים.

ממשיך להסית ולשקר: ‏ח״כ אביגדור ליברמן - הספירה לאחור של הבחירות תתחיל כשהמוסדות של ש"ס ויהדות התורה יקבלו לחשבון הבנק שלהם תקציבים קואליציונים מ"הקופה הקטנה" של 11 מיליארד שקל.

ח"כ סמוטריץ: ‏ליברמן, כדרכו, מפיץ שקרים ודמגוגיה זולה. תיקון סעיף הנכד לא מבטל את חוק השבות של בן גוריון. הוא מבטל אולי את מפעל יבוא המנדטים הלא יהודים של מפלגתו נוטפת השנאה ליהדות של ליברמן, אבל מחזיר את חוק השבות למה שחוקק וכיוון בן גוריון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.