רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 באוגוסט 2020

מבזקים

יעקב מלמד בטוויטר: המחלוקות בקהילת סאטמאר בבני ברק מגיעה לשיאים חדשים - האדמו''ר מסאטמר שוחח עם האדמו''ר מויז'ניץ בבקשה שלא ישתתף בשמחת הברית לנינו נכד לחתנו רה''י הגרח''צ מייזליש שאמורה להתקיים ביום שישי הקרוב באם השמחה תתקיים בבית המדרש בשיכון החסידות.

הגל השני של הקורונה מכה שוב בניו יורק החרדית. בחסידות באבוב מדווחים על חולים שנדבקו שוב לאחר שכבר היה להם נוגדנים. חרדים מברוקלין אושפזו בבתי חולים וחלקם מקבלים חמצן בבית.

אוקראינה: נגביל כניסת יהודים לאומן בגלל דרישת ישראל:

‏הקרב על אומן: גבאי מתחם הקבר באומן, ישראל אלחדד, מעריך ברשת ב' כי עד ראש השנה יגיעו בין 10,000 ל15,000 איש למקום.

מלשכת נתניהו נמסר: ראש הממשלה לא ביקש להגביל את כמות המגיעים לאומן. כפי שהובהר בהודעה המשותפת של ישראל ואוקראינה שפורסמה בשבוע שעבר, ראש הממשלה והנשיא הפצירו שלא להגיע לאומן בשל מצב התחלואה, אך ציינו והדגישו כי מי שיחליט להגיע לאומן עליו להקפיד ולשמור על הנחיות הבריאות:

ישראל כהן: ‏בפשיטה של כוחות משטרה כעת על 'פלג' המחבלים בישיבת פוניבז' נמצאו בחורים רבים יחד כשהם ללא מסיכות, מהומות החלו במקום, המשטרה עיכבה מספר בחורים.

'ווינט': חשד לרצח בישיבה בירושלים: אמש (יום א') התקבל דיווח במשטרה כי בשנות השישים לחייו שאתמול נפטר בבית החולים מת על פי החשד מתקיפה חמורה שאירעה בסוף השבוע, במרכז לימודי שבו הוא מתגורר בשכונת בית ישראל, הצמודה למאה שערים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.