רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ ׳כאן 11׳ בפרסום ראשון: ההחלטה הצפויה של הממשלה בסאגת סבסוד המעונות - הממשלה צפויה לאשר ביום ראשון החלטה שתאפשר סבסוד מעונות לשלושה חודשים - גם לאברכים חייבים בגיוס. ההחלטה תאפשר לממשלה לנסות להתגבר על התנגדות היועמ״שית במהלך התקופה הנ״ל.

✅ אבישי גרינצייג: נתניהו פנה ליועמ״שית והציע להקים ועדת בדיקה ממשלתית בצירוף משקיפים בינלאומיים על היבטי המשפט הבינלאומי והסיוע ההומניטרי. ‏ההצעה של נתניהו קיבלה את הסכמת גלנט וגורמי ממשל אמריקאים. ‏היועמ״שית בחוות דעת חסויה - סירבה

✅ הותר לפרסום: איש עסקים ישראלי יהודי מהדרום נפגש פעמיים עם גורמי מודיעין איראנים על אדמת אירן וגוייס על ידם להתנקש בחיי נתניהו, גלנט, בנט וראש השב"כ תמורת תשלום. הנאשם הודה בכל המיוחס לו

✅ השר קרעי בועידת שלומי אמונים: "היועמ"שית מבטלת תקציבים לפעוטות חרדים וממשיכה לממן משפחות של מחבלים. היא צריכה ללכת, אבל בג"ץ יחזיר אותה. צריך לפתור את הבעיה קודם מול בג"ץ, שחושב שהוא שולט במדינה"

✅ ראש האופוזיציה לפיד: אם אריה דרעי מסוגל באמצע מלחמה לנסות להחליף שר בטחון, זה אומר שהפוליטיקה שלנו איבדה את השפיות.

✅ חדשות 12: עורך הדין אבי חמי מתפטר מייצוג של המחבל שרצח את איש השב"ס

✅ סקר 'ערוץ 14: הליכוד 30, המחנה הממלכתי 17, ישראל ביתנו 13, הדמוקרטים 11, יש עתיד 10, ש"ס 10, יהדות התורה 8, עוצמה יהודית 6, הציונות הדתית 5, רע"מ 5, חד"ש תע"ל 5. הגושים - קואליציה 59. אופוזיציה 51. ערבים 10.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.