רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 באוגוסט 2020

מבזקים


‏על קו הזינוק ברכישת אל על: לאחר שנועץ עם גיסיו הגאון רבי נתן זוכובסקי והגאון רבי מאיר לוריא, איש העסקים מאיר גורביץ נכנס למשא ומתן עם החברה. (ויסברג).

מנדי ריזל בטוויטר: ‏שלוחי חב"ד בנפאל מחפשים בישראל מקום שבו יוכלו להתפלל עם מאות ישראלים בראש השנה, אחרי שהבינו שבגלל הקורונה לא יתאפשר לתרמילאים לגדוש את המדינה בחודש החגים, כמידי שנה.

אוסטרליה: נוסע גילה שהנהג יהודי ודרש ממנו לעצור כדי לצאת מהמונית כי הוא "לא נוסע עם יהודים" והוסיף קללות וגסויות - חדשות DFN בתיעוד שצילם נוסע במונית של 'אובר', נשמע הנוסע מקלל את הנהג כי גילה שהנהג יהודי, הנוסע צילם את עצמו מורה לנהג לעצור בצד הדרך לאחר שגילה כי הוא יהודי

ארה"ב: צעירה שהוכרזה על ידי פראמדיקים כמתה, נמצאה בחיים לאחר שכבר נלקחה לעבר בית קברות בדטרויט. (חדשות 12).

פרופ' זאב רוטשטיין: "מריח שלא נוכל להימלט מסגר מלא בחגים".

ראש העיר קריית מלאכי ללו זוהר הודיע שנדבק בקורונה. אתמול נמצא חיובי לנגיף גם ממלא מקומו ונציג חב"ד בעירייה עו"ד צלי מזרחי (מנדי ריזל).

 ‏אריאל כהנא: אתמול הייתה שיחת טלפון בין שרי הבריאות של ישראל ואיחוד האמירויות. היום הייתה שיחה זהה של שרי הביטחון. זה דפוס שנמשיך לראות בימים הקרובים, ויש כאן עניין יותר מסמלי. בשונה משיחות שלום בעבר,  הפעם לא יהיו משלחות הדדיות שיגבשו הסדרים בכלל הנושאים, אלא שיח מקצועי ישיר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.