נשאלתי ע"י חבר: מדוע בחתונה מורשים להשתתף 100 אנשים ובהלוויה רק 50?
עניתי לו: כי בהלוויה קוברים איש אחד ובחתונה שניים...
ולכן בהלוויה 2 מוטות ובחופה 4 . .
מעשה בכולל ליטאי בקרית ספר שאחד מהאברכים הוריד אחד את המסיכה לדקה, וכשחברי הכולל שמו לב התחילו לצעוק עליו "רודף" "רוצח" !!
אך ההוא טוען לעומתם שבהיות שאי עטיית מסיכה הוא רק בגדר של "ספק ספיקא" אין לו דין של "רוצח" או "רודף".
ככה המשיכו להתווכח כשזה אומר בכה וזה אומר בכה, עד שהויכוח עבר להחלטתו של מרן ראש הכולל שליט"א שיושב בבידוד אחר שאובחן כמי ששהה בתוך תחום שבת של חולה קורונה מאומת, שעבר על כל הסוגיא בעיון רב והחליט כי אמנם לא ניתן להגדיר את האברך בגדר של "רוצח" או רודף", אך בהחלט שיש לו דין של "מגלה פנים בתיירה שלא כהלכה".
הקורונה זה כמו "המן" במדבר.
הצדיקים ששומרים מאוד, מקבלים את זה בפתח הבית.
הבינוניים ששומרים "ככה ככה" מקבלים את זה ברחוב.
הרשעים שלא שומרים כלל, לא מקבלים כלל.
אישה אחת שואלת את בעלה: מה תעשה אם אני ימות??
בעלה: אמות
האישה מתרגשת ושמחה: אני לא מאמינה! אין בעל כמוך בעולם!!!
ענה לה הבעל: תירגעי,רק תיקנתי אותך
עניתי לו: כי בהלוויה קוברים איש אחד ובחתונה שניים...
ולכן בהלוויה 2 מוטות ובחופה 4 . .
מעשה בכולל ליטאי בקרית ספר שאחד מהאברכים הוריד אחד את המסיכה לדקה, וכשחברי הכולל שמו לב התחילו לצעוק עליו "רודף" "רוצח" !!
אך ההוא טוען לעומתם שבהיות שאי עטיית מסיכה הוא רק בגדר של "ספק ספיקא" אין לו דין של "רוצח" או "רודף".
ככה המשיכו להתווכח כשזה אומר בכה וזה אומר בכה, עד שהויכוח עבר להחלטתו של מרן ראש הכולל שליט"א שיושב בבידוד אחר שאובחן כמי ששהה בתוך תחום שבת של חולה קורונה מאומת, שעבר על כל הסוגיא בעיון רב והחליט כי אמנם לא ניתן להגדיר את האברך בגדר של "רוצח" או רודף", אך בהחלט שיש לו דין של "מגלה פנים בתיירה שלא כהלכה".
הקורונה זה כמו "המן" במדבר.
הצדיקים ששומרים מאוד, מקבלים את זה בפתח הבית.
הבינוניים ששומרים "ככה ככה" מקבלים את זה ברחוב.
הרשעים שלא שומרים כלל, לא מקבלים כלל.
אישה אחת שואלת את בעלה: מה תעשה אם אני ימות??
בעלה: אמות
האישה מתרגשת ושמחה: אני לא מאמינה! אין בעל כמוך בעולם!!!
ענה לה הבעל: תירגעי,רק תיקנתי אותך
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.