רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 ביוני 2020

מבזקים

בבעלזא זועמים על עסקן בחסידות, יהושע ויינברגר, על רקע ההקלטות שהגיעו לבכירי החסידות, בהן נשמע ויינברגר נותן אור ירוק לעסקני ויזניץ למנות את טסלר ליו"ר הוועדה לפניות הציבור בתמורה לקידום בן משפחתו של ויינברגר

בני ברק: בחורי הרב מרקוביץ ניסו לפרוץ הלילה את חדר החשמל בגבעת ישיבת פוניבז. שוטרי תחנת בני ברק הגיעו למקום. הבחורים שהתפרעו היו ללא מסכות.

האדמו"ר האהרוני מסאטמאר תקף את החפירות שנעשו במקום מנוחתו של הרה''ק רבי לוי יצחק מברדיטשוב זיע''א, הרבי ציין כי הם ניצלו את חוסר המבקרים ובצעו שם עבודות ככל העולה על רוחם. "הייתכן לחפור בבית החיים, מי נתן להם היתר" הזדעק הרבי.

נשות הכותל: ביום שלישי הקרוב נגיע לרחבת הכותל "בסימן שלוש שנים לביטולו של מתווה הכותל, שסימן את המשך הדרתן של נשים והמשך הדרתם של הזרמים המתקדמים ביהדות ושל חלק ניכר מיהדות התפוצות, מן הכותל":

בעל מאפייה שעובדיו החסידים שהו בחג השבועות אצל רבם קיבלו הודעה שלא לשוב לעבודה לפני שיעשו בדיקת קורונה או לחלופין ישהו בבידוד. החסידות לא נותרה חייבת והפסיקו לרכוש במאפייה.:

שר הבינוי והשיכון ח”כ הרב יעקב ליצמן הודיע כי בכוונתו להתפטר מהכנסת, במסגרת החוק הנורווגי, לטובת כניסתו לכנסת של נציג הסיעה המרכזית באגודת ישראל, אליהו חסיד:

השר יעקב ליצמן: “אני מברך את הכוחות החדשים, נציגיה המסורים של יהדות התורה, יצחק פינדרוס, אליהו חסיד ואליהו ברוכי, שייכנסו לתפקידם במסגרת החוק הנורווגי, מה שיהווה מכפיל כח ליהדות החרדית במאבקיה החשובים על קדשי ישראל ועולם התורה”.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.