רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 בפברואר 2020

מבזקים

שר המשפטים אמיר אוחנה בכנס בשבע בירושלים: "לו אנחנו מקבלים את ה-61 מנדטים המיוחלים, מרכיבים ממשלה ואני נשאר בתפקידי כשר המשפטים, הדבר הראשון שצריך לעשות זאת פסקת ההתגברות, שעונה על השאלה למי יש את המילה האחרונה. המילה האחרונה צריכה להיות של הציבור"

קמפיין גוועלד בכחול לבן: יאיר לפיד "‏הסקרים של אתמול הם לא איתות אזהרה, הם סירנה. אם ביבי ינצח נהיה נקבל אופוזיציה דועכת שתושתק באלימות בזמן שהדמוקרטיה הישראלית תחוסל. היועץ המשפטי יודח, פסקת התגברות תפרק את בית המשפט העליון, חוק צרפתי יעבור ותם הטקס".

‏דביר, אברך בישיבה בשדרות שהרקטה התפוצצה לידה אומר לרשת ב': "זה התפוצץ 20 מטרים מהבית מדרש, בנס לא נפגענו, הישיבה לא ממוגנת. בנס הרקטה נחתה בארגז חול. פתאום היה בום חזק, התריסים עפו, היה ענן עשן אפור גדול, יצאנו ישר לראות שהבתים לא נפגעו".

ספי עובדיה ב'חדשות 13': הסיבה לירידה של 'כחול לבן' בסקר קמיל פוקס שנערך היום - הקמפיין הנגיטיבי של הליכוד על דמותו של בני גנץ ופרשת המימד החמישי.

יוסי אליטוב..‏קוקפיט בורטיגו: בכחול לבן עדיין לא מבינים עד כמה חדה הצלילה של המפלגה בסקרים. ארבעה מנדטים שנודדים הערב שמאלה זו התחלה שיכולה להוריד אותם מתחת לרף ה30.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.