רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בדצמבר 2019

מבזקים

סקר ׳מעריב': הליכוד בראשות נתניהו - כחול לבן 35, הליכוד 33, המשותפת 13, ש"ס 8, יהדות התורה 7, ליברמן 8, הימין החדש 6, העבודה 5, המחנה הדמוקרטי 5, איחוד הימין 0. גוש הימין 54, מרכז שמאל 58, ליברמן 8.

מסית ברוסית – 'מעריב': ליברמן בראיון לכלי תקשורת בשפה הרוסית – "לו נתניהו היה לוחץ על החרדים היינו בממשלה, הוא מוכן להקריב את יוצאי ברית המועצות על מזבח הברית שלו עם המפלגות החרדיות".

זיסמן ב'יתד': בדיעבד יתכן שחוסר התגובה וההתעלמות מליברמן היו טעות. הוא הסית והסית, והדברים חלחלו. מי שחשו זאת היטב על בשרם, הם אלה שמתגוררים בערים מעורבות. הוא הצליח להפוך את החרדים לציבור השנוא ביותר.

עטרה גרמן בסרוגים: מתווה שמקודם לאחרונה בבית היהודי:  קיבוע מעמדו של הרב רפי פרץ ליו"ר והעתק של הרשימה עם אפשרות של שריון שעומד לזכותו של היו"ר לאדם שלא חבר מפלגה. השם החם: איילת שקד

דובר ׳הליכוד׳ בהודעה כעת - ״רה״מ עומד מאחורי ההצעה שהועברה ע״י צוות המו״מ לפיה יוותר על כהונה רציפה של שנתיים כמקובל, ויכהן בתחילה בחצי השנה הראשונה. השנה וחצי הנוספות של כהונתו יושלמו לאחר השנה וחצי של כהונת בני גנץ. זאת במטרה למנוע בחירות מיותרות ולהביא להקמת ממשלת אחדות רחבה״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.