רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בדצמבר 2019

מבזקים

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ: ‏שי ניצן אמר אמש: "אישור הריסת בתי מחבלים עולה לי בדמים". אני מבקש לתבוע את עלבונו של המוסר, את עלבונם של נרצחי הטרור, של המשפחות השכולות, ושל המדינה כולה. אדם כזה לא היה ראוי להיות יום אחד נושא משרה ציבורית, בטח לא פרקליט מדינה. זה עולה לנו בדמים. ברוך שפטרנו.

׳ידיעות׳: עלות בחירות נוספות לכנסת תוך שנה תגיע ל-3.8 מיליארד שקל. הסכום מגלם גם את העלות מתקציב המדינה וגם את עלות ההפסד למשק כתוצאה מיום שבתון.

בכיר בליכוד לסימה קדמון ב׳ידיעות׳: ״ליברמן פעל להחזיק את עצמו רלוונטי גם בתהליך שהוא לא היה רלוונטי כלל. ממשלת אחדות יכלה לקום בלעדיו, אין צורך בו כלל, אבל הוא עשה את זה בהצלחה רבה. הצליח להישאר רלוונטי בכל סיטואציה״.

קדמון ב׳ידיעות׳: גנץ החליט סופית ללכת עם לפיד עד הסוף ולא להיכנס לממשלת אחדות, כשהבין שלפיד נחוש מיידי לפרק את ׳כחול לבן׳ ובמצב כזה גנץ מאבד את המנגנון המרכזי הכולל אלפי פעילים ומאות סניפים.

קדמון ב׳ידיעות׳: יאיר לפיד אמר השבוע למקורביו: ״נתניהו מפסיד בבחירת הבאות. כל בחירות הוא נחלש, הפעם הוא יפסיד סופית. אבל אם יצליח להביא 61 מנדטים, אנחנו הולכים בראש מורם לאופוזיציה. בממשלה שיקים כל ממזר יהיה מלך והיא תהיה על זמן שאול״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.