רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 ביולי 2019

חשבון נפש - משיחיסטים צעירים הולכים לעולמם מדוע?

אף אחד אינו יודע חשבונות שמים, ובכל זאת כאשר קורים דברים זה צריך לעורר לחשבון נפש לבדוק אולי יש בכך איזשהו מסר, במיוחד כשהולכים לעולמים צעירים ומאותו חוג וציבור אין ספק שזה מחייב מחשבה עמוקה

לפני כמה ימים הלך לעולמו הרב חיים לוי יצחק גיזנבורג ע"ה, וכמה חסידים שאלו אותי אותה שאלה, ואחד אף כתב לי ומביא אני את דבריו כפי שכתב לי:

לאחרונה נפטרו באופן פיתאומי כמה משיחסטים גדולים וחשובים יראי שמים באמת ממש לדקה אחת הם היה פה אחרי כמה שבועות הם נפטרו, הרב זמרוני ציק הרב משה אורנשטיין משפיע בצפת וכעת הרב חיים לוי יצחק גינזבורג לשעבר בכפר חב"ד ולאחרונה בראשון לציון וכן יש משפיע אחר הרב זלמן נוטיק השם ישלח לו רפואה שלמה הוא משפיע לשעבר בתורת אמת וכעת בראשון לציון אולי בדרך אפשר אולי לכתוב שהגיע הזמן להתעורר בנוגע מה שקורא לתמימים לצבא אולי זה יזיז משהו אין לנו אלא לזעוק ולעשות חשבון הנפש מה להשתפר בחב"ד אולי צריך לכתוב שזה לא יעבוד את הסדר היום עוד זה משהו לא נורמלי  - ע"כ

כתב את זה יהודי ירא שמים גדול חסיד באמת שמאוד כואב לו המצב הזה, ואני מעלה כאן את הנושא אולי הגיע הזמן לחשבון נפש, הוא העלה כמה דברים, אולי זה בגלל ההסכם עם הצבא, ואולי זה בשל פעולות אחרות שאסור היה לעשות. איני נכנס לפרטים מפני שכאן לא המקום זה צריך כל אחד לעשות לעצמו, מה שחשוב במצב כזה חשבון נפש אמיתי

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.