רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 ביוני 2019

מבזקים

שלושה שבועות חלפו מהמעצר האלים של הנער המיוחד. האסטרטג אייל ארד בטוויטר: המשטרה לא התנצלה, לא הועמדו לדין ולא נענשו. מי שמכה נער אוטיסט אשם בהתעללות בחסר ישע ועליו לתת את הדין. וכן, זה שהנער חרדי לא משנה.

מעבדה גדולה לייצור סמים נחשפה ע"י כוחות בילוש ומשטרה לפנות בוקר בדירה ברחוב משך חכמה במודיעין עילית. המשטרה לקחה את מצלמות האבטחה מישיבת 'סלבודקא' הסמוכה וישיבות נוספות למיצוי החקירה.

ביום ליום: למעלה מחצי שנה לאחר טיסת השבת של אל על שבעקבותיה הודיע מנכ"ל החברה גונן אוסישקין על הקמת וועדת בדיקה, החברה מסרבת למסור מי חברי הוועדה האם התכנסה ומה תוצאותיה "לכשתהיה תגובה - אם תהיה - נודיע" אמרו בחברה.

יום ליום: סדקים ראשונים? לפני כשנתיים חייב בית המשפט את עיריית אלעד להנהיג אזורי רישום גם בסמינרים בעיר, אלא שבעוד שבשנה שעברה הקפידו בעיריה להבהיר כי הרישום הינו שלא לרוח חכמים, השנה נמנעו מלפרסם זאת. גורמים המעורים בנושא טוענים כי יש קשר ישיר למערכת הבחירות הסוערת בעיר.

'ויינט': ב'מרכז למשפחה' של עיריית בית שמש ארגנו כנס להורים לילדים על הספקטרום האוטיסטי מכל המגזרים – בהפרדה מלאה. בעקבות מחאה שהתעוררה בוטל הכנס, תוך גלגול האחריות מרשות לרשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.