רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בנובמבר 2018

מבזקים

הלם בפוניבז' (המחבלים) חברותא של אחד מראשי הישיבה עזב במפתיע את הישיבה ונעלם. לפי עדויות של חבריו, הוא עבר לגור אצל אדם שהסית אותו לעזוב את הישיבה ואת ביתו: 'משפחתו שבורה, לא מאמינה'.

סערה בפלג הירושלמי הקיצוני!! בחור  מהפלג הירושלמי  בשם רובין משכונת סנדריה בי-ם שהיה עד יום חמישי חברותה של הרב שמואל מרקוביץ ראש ישיבת פוניבז (מחבלים) ומיום חמישי עזב את בישיבה והתייצב בלשכת גיוס  (במעמד של עריק)    בשביל להתגייס לצבא  וכרגע  הוא במסגרת הצבא  בהמתנה לאיזה יחידה הוא ישולב. הפלג הירושלמי שמובכים מהסיפור מנסים להפיץ  דרך אתר חדשות מסוים  ואמצאי תקשורת נוספים סיפורי סבתא שכאילו הוא שוכנע לעזוב את הישיבה.. כרגע המציאות היא שהוא בצבא (מרצונו אחרי שהיה  שנים לוחם  בגזרת הגיוס מטעם הפלג הירושלמי)  ממתין להחלטה איזה יחידה הוא יתגייס.

שראל כהן: חוזרים לשתף פעולה? שלושת היומונים 'המודיע' 'יתד נאמן' ו'המבשר' מפרסמים הבוקר ידיעה משותפת וזהה על מאבק עיריית בני ברק בהפקעת שטחי הרכבת הקלה לחברת נת"ע שתאפשר לבצע עבודות תוך חילול שבת.

סקר ׳ידיעות׳ של פרופ׳ קמיל פוקס מגלה: אחד מכל ארבעה יהודים ישראלים מקפיד להדליק נרות חנוכה בכל שמונת ערבי החג.

בית המשפט בנצרת הרשיע את מנהלי קו השחיטה במפעל בבית שאן, לאחר שסיפקו לעובדים שוקר חשמלי לזירוז בעלי החיים. העובדים חשמלו את העגלים גם כשלא היו יכולים לזוז, ובכמה הזדמנויות הכו באותם בהוראות הממונים. השופטים אמרו כי התכלית לגרימת הסבל הייתה "מקסום רווחים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.