רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 בספטמבר 2018

מבזקים

הבוקר ב'המבשר' סקר מכון "שילוב" על הבחירות לראשות י-ם בקרב המגזר הלא חרדי: ברקוביץ' ואלקין עם מספרים דו ספרתיים, ליאון עם מספר חד ספרתי. בקרב הציבור המסורתי והדתי: ליאון עם 10% בלבד. דייטש עוד לפני קמפיין זוכה לעד 11% מול כל אחד מן המועמדים.

איש השמאל חיים ברעם בטורו ב׳כל העיר׳: ליוסי דייטש הנמרץ החרדים יוציאו את הנשמה בכפית עד לתמיכה בזמן שמנהיג מרצ פפה אללו הודיע שיתמוך בדייטש, זה מצביע על התפכחות במרצ בכל הנוגע למרכזיות הנושא החרדי באידיאולוגיה שלה.

עמית סגל בטורו ב׳מקור ראשון׳ על הבחירות בי-ם - אם דייטש משיג את תמיכת כל הציבור החרדי, הוא יוכל לדגדג את הניצחון בסיבוב הראשון, אבל רבני הליטאים יחליטו. בלעדיהם דייטש יפרוש וליאון יהיה חזק מאוד בתמונה.

חיים לוינסון: ‏12 שעות לאחר הפירסום ב"הארץ", סגן השר מזוז מסביר למקורביו מדוע עזב את האזכרה לנשיא פרס: ״בכלל לא כעסתי שלא הקריאו את שמי. אני פשוט יהודי שומר מסורת, ולא יכולתי מבחינה דתית להיות נוכח באזכרה לבן של ערבייה״.

‏נשיא מצרים אִשְרר חוק של הפרלמנט המסמיך את הרשויות לחסום את חשבונו של כל אדם או גוף שלו יותר מ-5,000 עוקבים ברשתות החברתיות אם זה יפרסם חדשות כוזבות או דברי הסתה. פעילים למען זכויות האדם במצרים אומרים כי זה ניסיון להגביל את חופש הביטוי באינטרנט, המאפשר דיון ציבורי על השלטון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.