רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 בספטמבר 2017

מבזקים

׳משפחה׳: הערכה במערכת הפוליטית: ״הממשלה הנוכחית תשלים את ימיה ותוביל את חקיקת חוק הגיוס המתוקן״.

רה"מ נתניהו שיגר ברכה מצולמת לח"כ אייכלר לרגל חתונת בתו - "לידידי היקר ח"כ יוצא מן הכלל, ידיד נאמן ושותף לדרך. מזל טוב".

יו"ר ש"ס השר דרעי לעיתון 'הדרך': "סיכמנו עם ראש הממשלה להיפגש עמו מיד אחרי ראש השנה, כדי לתקן מיידית את חוק הגיוס, עם פסקת ההתגברות באופן שיהיה חסין בפני התערבות בג"צ״.

'ישראל היום': ויכוח הלכתי סביב החוק לפתיחת הקברים - הרה"ר הגר"ד לאו שהיה מעורב בתהליך ואישר אותו, הודיע כי גם הוא שוקל להתנגד אם החוק לא יעמוד בדרישות הלכתיות.

'וואלה': 'התנועה לשמירה על צביון ערד' ערכה הלילה כינוס חירום בעקבות הסערה בעיר. דוברת התנועה: "השתתפו מאות תושבים. דיברנו שאנחנו צריכים לעשות חשבון נפש לאן העיר הולכת. נצטרך להגיע להבנות בלי אלימות".

קצין בצה"ל חרדי ל'ווינט' על החלטת בג"ץ - "אנחנו מאוכזבים. הרעש הזה יוביל לירידה באחוז המתגייסים החרדים אחרי עלייה משמעותית לאחרונה. הייתה מגמה טובה ועכשיו בג"ץ עוצר את זה. החרדים מרגישים שמתנכלים להם".

ח״כ מקלב אמש בכינוס של זק״א ת״א על החלטת בג״ץ - ״איזה שיוויוניות יש בבג״ץ, זה מועדון סגור שלא ניתן להכנס אליו, אף אחד לא יגיד לנו משתמטים, כל אחד שיושב פה עוזב את משפחתו לצורך עזרה לציבור. אם יגידו שיש השתמטות זק״א יוכיח״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.