רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בספטמבר 2017

מבזקים


מלך זילברשלג ל'ישראל היום' - "אחרי הפרשה של אבי גילו חיידק טורף לאחד המעורבים בפרשה. אבא שלי התקשר וביקש שאגיד שאני סולח לו ושאתפלל עליו. עניתי לו שלא אתפלל על מי שהרס לו את החיים ולא סולח".

ישראל כהן ב׳כיכר׳: שערוריה - ערב יוה"כ בעלי מקוואות מנצלים את הגעת האלפים ומעלים מחירים, ח"כ מקלב פנה הבוקר לגורמים האחראיים בדרישה שלא לעשוק את הציבור ערב היום הקדוש וכבר בשנה שעבר פנה לשר אזולאי.

ישעיהו הבר ששוהה במעצר בית בביתו של הרה"ר הגר"ד לאו, שוחרר ליום כיפור לביתו.

רולי דיקמן מגיש לאדמו"ר הקדוש ממזיבוז שליט"א את הדיסק החדש שלו
הרבי בתגובה אני כבר שמעתי את כל הדיסק בהיכל הנגינה בשמיים ואני הורדתי ברוח קודש לעולם ואתה רק השליח שלי לבצע את הדיסק

מבוגר שנכנס לטבול בים בחוף צאנז בנתניה לקראת יום הכיפורים, טבע ומת.
שלומי בדיחי, ראש סניף איחוד הצלה בקריית גת, שהיה בסמיכות למקום: "בסיוע מתנדבים נוספים של איחוד הצלה סניף שרון ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות, אך למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו. עוברי אורח סיפרו כי הוא נכנס לטבול לקראת יום הכיפורים ונמשה מהמים ללא הכרה וללא דופק ונשימה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.