רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 ביולי 2017

ההודעה הרשמית על כתב אישום נגד בן דוד

ח' בתמוז תשע"ז

2 ביולי 2017

שלום רב,

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד ליזו אבקסיס- וולפוס הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מתיתיהו בן דוד בגין ריבוי עבירות אינוס, מעשה סדום, ומעשים מגונים בשש מתלוננות אשר עבדו תחתיו.

בין השנים 2011 עד סוף שנת 2016 היה הנאשם בעלים- שותף של משרד פרסום בשם חברת "אי מדיה 1 בע"מ". במהלך התקופה, התמזג משרד הפרסום עם חברת פרסום נוספת בשם "גל- אורן" והנאשם שימש כסמנכ"ל ולאחר מכן כמנכ"ל של כלל חברות הבת של משרד הפרסום. במהלך כהונתו בתפקידים אלה, נהג הנאשם לנצל את סמכותו ומרותו כדי להטריד מינית ולעבור עבירות מין חמורות בעובדות משרד הפרסום, נשים צעירות מהמגזר החרדי, שהיו כפופות לו באותה העת .

על פי כתב האישום הנאשם נהג לחזר אחר עובדות המשרד, להחמיא להן לעיתים תכופות על הופעתן החיצונית, לשאול אותן שאלות אישיות, ואף לקרוא להן ללשכתו לעיתים תכופות, אף אם שגרת יום העבודה לא דרשה זאת.

הנאשם נהג להאדיר את מעמדן של חלק מהעובדות במשרד בעיני שאר עובדי המשרד ויצר את התחושה כי עובדות אלו מועדפות עליו תוך שהוא משנה את מעמדן המקצועי במשרד הפרסום ומרומם אותן ביחס לשאר עובדי משרד הפרסום.

במעשיו, כפי שמפורטים בכתב האישום, ביצע הנאשם מעשי הטרדה מינית, מעשים מגונים ללא הסכמה, מעשי בעילה, סדום ואינוס ללא הסכמה וכן תוך ניצול מצב אחר המונע ליתן הסכמה חופשית, וכן מעשי אינוס וסדום תוך ניצול מרות. הכל תוך ניצול מעמדו ומרותו על עובדות הכפופות לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.