רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 ביולי 2017

מבזקים


העיתונאי מוטי גילת שפוטר מ'ישראל היום' עובר לתאגיד 'כאן'. 

טלטלה בעולם הכשרות: בד"צ 'אגודת ישראל' במודעה הבוקר ב'המודיע', 'יתד' ו'המבשר' - "הוסרה ההשגחה ממוצרי טרה בעקבות הפרה של נהלי הכשרות. אין לנו כל קשר והשגחה על המוצרים הנ"ל". 

אדמקר ב'וואלה': העיתון שדרעי הקים 'הדרך' יוביל קו שמרני שמפוקח ע"י ועדה רוחנית ואינה מאפשרת למשל פרסום תמונות נשים. הוא מצטרף ליומונים החרדים המפלגתיים: 'המודיע', 'יתד נאמן' ו'המבשר'. 

ויסברג ב'בחדרי' על הטלטלה בעולם הכשרות - זה קורה לאחר 60 שנה של כשרות בד"צ אגו"י לטרה. רבני אגו"י התכנסו אמש והחליטו להסיר מיידית את הכשרות. 

ישראל כהן בטור ב'כיכר': גדולי הרבנים בציבור החרדי אסרו במשך שנים לעלות להר הבית, עיתון 'יתד נאמן' רק השבוע הגדיר את החרדים שעולים להר "הזויים", בעוד הציונות הדתית משחקת באש ורוצה להוכיח מי שולט בהר. 

יעקב ריבלין בטוויטר: העדה החרדית לא עוצרת. אחרי המהלך להעברת טרה לידם הם מסתערים גם על כשרות הרב לנדא ונמצאים במו"מ מתקדם עם קוקה קולה ופריגת. 

עקיבא וייס 'התאגיד' בטוויטר: לאחר שגם 'תנובה' וגם 'טרה' נמצאים כעת בכשרות העדה החרדית - יש חשש גדול: קרטל 'העדה החרדית' על חלק גדול ממוצרי החברות הגדולות, עשוי להביא לעליית מחירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.