רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 בפברואר 2017

דרעי רוצה להיבנות משפת ג'ורה

הוא לא שוה שיעסקו בו כלל מפני שמתעסקים עם התחתית שבתחתית, ואם היה מדובר בו בלבד לא הייתי מבזבז דקה עליו הוא לא שוה את זה. הענין הוא שבש"ס משום מה לא קולטים כי לבנות מפלגה לא בונים משפת ג'ורה, ואחד כזה לא יכול להיות הדובר שלהם

לאחרונה הוא שוב מתנפל על כל אחד וצועק 'גזענות' כאילו שש"ס אינה גזענית. אבל נתעלם מזה לרגע, גם כשמדובר ב'גזענות' הצורה והדרך שבה היא מתבטאית על ידי אותו גואטה מקלקלת יותר מאשר מכבדת ומועילה לש"ס

שפת ג'ורה היא ג'ורה, ואריה דרעי שמקדיש כל כך הרבה ליחצנו"ת מקלקל לש"ס יותר מאשר מועיל

תשאלו אותי אם כן מה איכפת לך תן להם לקבור את עצמם, אבל כאן טעותכם, למרות שיש לי חילוקי דיעות קשים עם אריה דרעי וכמה אחרים בש"ס אין זה אומר כי בשל כך מותר לבזות מפלגה שיש בה כל כך הרבה יהודים יקרים שהם מסכנים שאלו מנהיגם, יום יום אני מתפלל ומרחם עליהם שה' יזכה אותם במנהיגים הגונים וישרים שישנה את פני המפלגה שתלך בדרך הנכונה ואז בודאי גם תצליח

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.