רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 באוגוסט 2016

ווארטים


״פעם חלמתי כי החיים הם שמחה, התעוררתי וראיתי כי החיים הם חובה, מילאתי את חובתי, וראיתי כי חובתי היא שמחתי.״

מסופר שהיה פעם תקלה במטוס והטייס הכריז ברמקול שאם יש כאן איש דת שיעשה איזה משהו,  בדיוק היה שם צאלמר והחליט לעשות מעשה יהודי,  קם ממקומו והחל לעשות שנורר הכי יהודי שיכול להיות….

אישתי שאלה אותי
מה אתה קונה לי לטו באב ?
הסברתי לה שאהבה לא קונים בכסף ואני אוהב אותך גם בלי מתנה .
מפה לשם...  מי יכול לארח אותי עד שהיא תירגע

אשתו של תמני שואלת אותו: מאמי מה עושים בט"ו באב?? הוא עונה לה: מה שעשינו בתשעה באב......

פרסי היה סוגר את החלונות ברכב כדי שיחשבו שיש לו מזגן

יש לי חבר חולה על הים לכן  אפילו לילדים שלו  קרא בשמות שקשורים לים!! חופית .גל .ים
ויעקב. שאלתי אותו יעקב ??? איך זה קשור לים???
אמר לי 'יעקב זה
המציל...'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.