רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באוגוסט 2016

ווארטים


"מה שלא בסדר מבחינה מוסרית לעולם לא יוכל להוות יתרון, גם אם הוא מאפשר לך להשיג קצת יותר רווח, שאתה מאמין שהוא לטובתך. עצם האמונה כי פעולה פסולה מהווה יתרון, הוא הרסני".

״בכל רגע שנראה לנו חשוך וקשה בחיינו, אם רק נזכור להגביר את את נקודת האור הקיימת בתוכנו, נגלה שנהפוך את החושך לאור גדול בעולמנו!״

שאלו לחסידי סאטמר איך אפשר לחנך ילדים לזרוק ביצים על ראש ממשלה ?
הם ענו שזה לא היה ביבי במכונית אלא הרב שטיימאן!

תימני עולה לאוטובוס ושואל את הנהג..תגיד נהג על פרחים צריך לשלם ? הנהג עונה לא . יופי אמר התימני מסתובב וצועק ..ורד. שושנה . חבצלת .תעלו אתם בחינם

חבר סיפר בעצבות:
השווער שאל אותי - ש"ס או שעון?
אמרתי לו: אייפון... יש שם את שניהם!!!
אז הוא לקח בחזרה את הבת שלו,
ואמר לי: גם את זה יש לך באייפון!!!

בחורה מתקשרת לחבר שלה:
היא: מאמי  אני ליד הדלת ואין לי מפטח
גבר:אני עוד שעתיים מגיע
היא: טוב בנתיים אלך לקניון עם האשראי שלך
גבר: אל תזוזי עשר דק אני אצלך

הסיקריקים נופשים בדרך שלהם...
במקום להדליק מנגל, מדליקים פחים.
במקום לנסוע באוטובוסים, חוסמים אותם

מנהל בנק נכנס לסניף ורואה, לחרדתו, טור של נשים וטור של גברים.
"מה זה?", הוא מתפרץ על הפקיד, אתה עושה לי כאן בדרת נשים... אתה רוצה שיהרגו אותי?".
"ממש לא", עונה הפקיד בפחד, "זה פשוט טור של מפקידים, בצד הזה וטור של מושכות בצד השני

 'חכמה' באה לבנק ומבקשת למשוך סכום כסף גדול.
הפקיד מבקש ממנה: "את מוכנה לזהות את עצמך?"
היא פותחת ארנק, מוציאה מראה, מביטה בה מספר דקות ואומרת, "כן, אני בטוחה שזאת אני'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.