רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 ביוני 2016

גורם מדיני בכיר בשיחה לבעולמם: "נתניהו יביא לחקר כל האמת על ילדי תימן בכל מחיר בלי להרתע משום גורם"

מאת יודע דבר

גורם מדיני אומר בשיחה לבעולמם שנתניהו נחוש בכל ליבו ומאודו להביא לגילוי כל האמת על פרשת ילדי תימן ואחרים שנחטפו בקום המדינה. לדברי הבכיר אין לזה כל קשר לבחירות אלא פצע פעור וכואב שחייבים שיגליד. מדינת ישראל כמדינה יהודית אסור להם להשאיר את הדבר הזה פתוח, כך חושב נתניהו, ויש גם כמה סיבות שאליהם התוודע נתניהו שהבשילו אצלו שהגיע העת לשים סוף פסוק לפרשה הזאת. 
אותו גורם בכיר אומר שאין יותר סיבה להסתיר שום דבר לאחר שעברו קרוב לשבעים שנה ואי אפשר שאלפי משפחות מתהלכות בישראל פצועים ושבורים לרסיסים. אף אחד לא רוצה כאן פרשת עוזי משולם 2 ויותר גרוע מכך ועל כך חובה על מדינת ישראל להביא בעצמה את החקר לגילוי כל האמת למעט פרטים של צנעת הפרט, חוץ מזה הכל חייב להיחשף עד תומו. כך לדברי הגורם הבכיר זה האני מאמין של נתניהו, וכל אלו שמנסים לקשור זאת לבחירות או להשכיח פרשיות אחרות אין לזה שום קשר למציאות.  
אחרי 70 שנה מדינת ישראל מותר לה לעמוד ולומר בראש מורכן ומושפל למשפחות נעשה פשע חמור כלפיכם ואנו מבקשים סליחה. חלק נעשו בתום לב וחלק בזדון ובפשיעה אבל הם נעשו וצריך להודות בכך, דברי הבכיר שאומר שעל סיום פרשת ילדי תימן יש קונצנזוס מהשמאל הקיצוני ועד הימין הקיצוני ללא הבדל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.