רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 ביוני 2016

ווארטים


״מה שסמוי מן העין, יש בו ברכה, ומה שגלוי לעין, נטמן בעמק הבכא, לכן, אל תצהיר לכל על תכניותיך, כדי שלא תחבל במעשה ידיך.״

חולי הנפש זה לא רק המשוגעים שרואים ברחוב
יש אנשים שנמצאים בעמדות בכירות ביותר והם מוכשרים ביותר אבל הם חולים בנפש

איזה אחד מצלצל לכורדי מאוחר בלילה,
הכורדי עונה : הלו ?
הקול בצד השני שואל אותו : הערתי אותך ?
הכורדי עונה : לא, במילא הטלפון צלצל !

בחורה אחת אומרת לבעלה המרוקאי  "אתה אוהב אותי
מותק ?"
בטח מתוקה משיב המרוקאי
אני אספר לך משהו אבל אל תכעס
"הימרתי בבורסה  והפסדתי את הבית שלנו את האוטו ואת
כל הכסף שלנו",
נכון שאתה עדיין אוהב אותי
משיב המרוקאי : בטח שאני אוהב, אני אפילו אתגעגע !

ביקרתי בבית חולים לחולי נפש ודיברתי עם המנהל, שאלתי אותו כיצד הם מחליטים אם חולה זה או אחר זקוק לאשפוז מיידי? פשוט מאד, ענה המנהל: אנחנו ממלאים אמבטיה במים, ומציעים לפציינט, כפית, ספל ודלי, ומבקשים ממנו לרוקן את האמבטיה, "אהה"אמרתי,"אני מבין, אדם נורמלי ישתמש בדלי כיון שהוא יותר גדול מכפית או ספל"...
"לא" ענה המנהל, אדם נורמלי יוציא את הפקק, אתה רוצה מיטה על יד החלון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.