רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 ביוני 2016

נפגעי התחבורה הציבורית במירון נערכים למאבק

בס"ד
"וועד לנפגעי התחבורה הציבורית בל"ג בעומר תשע"ו"


עד מתי ???
גם אתם המתנתם שעות ארוכות לתחבורה למירון?
גם אתם מרגישים כעוסים ומושפלים מהתנהגות חברות התחבורה הציבורית?
אם כן השורות הבאות מיועדות במיוחד אליכם!
כידוע, מידי שנה בשנה, פועלים נציגנו המסורים ברשויות המקומיות ובכנסת על מנת ששירותי התחבורה הציבורית למירון בל"ג בעומר יתנהלו על צד היותר טוב, למען נקבל שירות ראוי והגון, כפי שמגיע לנו ביושר.
אך כמעט בכל שנה מתוודעים אנו בסופו של דבר לכשלים חמורים וקריסת מערך התחבורה, שנה יותר ושנה פחות. השנה - לכל הדעות - נפרצו כל הגבולות ונצחו כל הקווים האדומים, כאשר חברות התחבורה מכרו לנו את הכרטיסים שבוע מראש עם תאריך ושעה מדויקים, ע"מ שיוכלו להתארגן ולעמוד בביקוש. ועל אף כל זאת בשעות מסוימות קרסו באופן מוחלט. תוך זלזול  באופן מחפיר בציבור הנוסעים שבמקרים מסוימים נאלצו להמתין שעות ארוכות בשמש הקופחת על נשיהם וטפם, מה שגרם לחלקם (בעיקר בביתר עילית ובבית שמש) אף לחזור לביתם ולהפסיד את הזכות בעליה לציון הרשב"י ביום ההילולא, ובנוסף חלק ממשפחות החלאק'ה איחרו והגיעו למירון לאחר השקיעה, וכאלה שלא נסעו כלל!!!
מניסיון הוכח שהכוח של נציגנו המסורים מוגבל בנושא זה, ובהתייעצות עמם הובהר לנו, כי רק התאגדות של הציבור בקבוצה מאורגנת, והעברת התלונות לגורמים הרלוונטיים [ואם יהיה צורך -אף לרשויות החוק] ודרישת פיצויים מהם, תוכל לשים קץ לזלזול המחפיר שנוהגות בנו החברות, ורק זה יוכל למנוע את הישנות הדבר בשנים הבאות.
אי לכך לאחר התייעצות עם רבנים ואישי ציבור הוחלט לפנות לציבור מע"ג במה חשובה זו, ע"מ לאגד את ציבור הנוסעים שנפגעו מהתנהגות החברות, אך מאחר שהתלונות רבות, ולא שייך לאסוף את כולם, החלטנו להתמקד בתלונות הקשות, וכדלהלן:
1. משפחות חלאק'ה שלא הצליחו להגיע למירון עד השקיעה. 2. אנשים שחיכו בתחנות מעל לשעה וחצי. 3. אנשים שחזרו לביתם בעקבות כך והפסידו את ההילולא במירון. [שדרך אגב אפי' את כספי הנסיעה ששילמו, רובם  עוד לא קיבלו מהחברות!!!]
אם גם אתם שייכים לאחת משלושת הקבוצות, אנא שלחו לנו את פרטיכם המדויקים, הכולל- שם פרטי ומשפחה, מס' ת.ז. כתובת, מס' נייד, שם החברה, מיקום התחנה בה המתנתם, מס' הנוסעים במשפחה ושמותיהם, מחיר הכרטיס ושעת הנסיעה (או לחילופין צילום כרטיס הנסיעה- עדיף יותר) וכן תיאור על הפגיעה ועגמ"נ שנגרם לכם, (עדיפות לחומר מוקלד).
נא לשמור את כרטיס הנסיעה למירון למקרה הצורך.


            בברכה
"וועד נפגעי התחבורה הציבורית בל"ג בעומר תשע"ו"
כתובת פקס: 15329709312
מייל: GMAIL.COM@029709312L
להצעות ורעיונות ניתן להשאיר הודעה : 02-9709312

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.