רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 במאי 2016

ווארטים


״תאמין רק באדם שיכול לראות שלושה דברים בך:
את העצב שמאחורי החיוך שלך,
את האהבה שמאחורי הכעס שבך,
את הסיבה שמאחורי השתיקה שלך...״

ביום קיץ חם, הלך איש אחד לרופא. האיש: דוקטור, אני חולה, יש לי חום. הרופא: אין בעיה, תחכה לחורף בטוח תתקרר

זוג נכנס לביתם החדש ומגלים שהספה שהזמינו היא בצבע שחור. הם הולכים לחנות שבה קנו את הספה ואומרים למוכר: "למה קיבלנו ספה בצבע שחור? הזמנו בצבע זית".
ענה המוכר: "מה, אין זיתים שחורים

פסח עזב/ה את הקבוצה
מימונה עזב/ה את הקבוצה
עומר עכשיו מנהל/ת הקבוצה
עומר: עכשיו אתם סופרים אותי,  הא?
עומר הוסיף/ה את חורף
אביב: אם אתם לא מסירים את חורף,  אני עוזב!!!
אביב עזב/ה את הקבוצה

 אחד פגש חבר שלו תימני (כמובן גוי) בים
ראה את הילדים של התימני משחקים על החוף עם אטמי אזניים
אמר לו למה הם צריכים אטמים אם הם לא נכנסים למים?
אמר לו התימני יש כאן אחד שמפריע להם לשחק כל פעם עובר וצועק ארטיק, ארטיק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.