רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 26 באפריל 2016

מבזקים - מפה ומשם


יוהנסבורג: נעצרו בפתאומיות 2 גבאיו של הרב ברלנד. עד עכשיו העבירו את הרב ברלנד 4 בתי כלא... בזנסון ושטרית הנהג נעצרו
----------------
במהלך התפילה של מאות חסידי ברסלב ממול שגרירות דרום אפריקה ברמת גן, כמחאה על מעצרו של הרב ברלנד, הצטרף השגריר לקהל וזימן כעת לפגישה בלשכתו את נציגי החסידות. 'וואלה': 700 איש משתתפים.
----------------
מכות בסדיגורא. מי הרביץ הבוקר בסדיגורה להרב שפירא??? ומה מצבו? הרבי נופש בוילת הפאר בלונדון.
----------------
ברכת מזל טוב לניצול הפיגוע בגבעת זאב מנדי ריבקין להולדת הבן.
 ----------------
מנכ"ל משרד הדתות עודד פלוס לאוחיון באתר 'קול חי': "יכול להיות שעשינו שגיאות בדרך למינוי משה דגן למנכ"ל הרבנות".
 ----------------
איתי גדסי בטוויטר: פרובוקציה בבני ברק: חילוני הגיע לרח' רבי עקיבא עם לחמניות בקרטון והחל לבצע פרובוקציה מצולמת. הוא חולץ ע"י השיטור העירוני ועוכב לחקירה.
 ----------------
ברכת מזל טוב לח"כ לשעבר יוני שטבון לרגל הולדת בנו השמיני.
 ----------------
פסח תשע"ו: בעקבות השרב - נאמני בית מרן הגראי"ל שטיינמן הוציאו בקבוקי מים קרים למאות הממתינים בתור להתברך לרגל החג.
 ----------------
הסקופים: עוד אירוע של ש"ס בוטל. איתי גדסי: בהתראה של מספר שעות, סיעת ש"ס בב"ב מודיעה (בווטסאפ) שאירוע שמחת החג הערב בארמונות חן עם הזמר מידד טסה - בוטל.
 ----------------
תזכורת לפני השקיעה: היום שלושה ימים לעומר/בעומר.
 ----------------
בכינוס נציגי 'שלומי אמונים' שנערך בביתו של סגן השר פרוש נחשף: "ועידת 'שלומי אמונים' תתקיים בתמוז הקרוב באוקראינה". בכנס משתתפים כמאה נציגים ועסקנים.
 ----------------
'כיכר': רשת 'מקדונלד'ס' מציעה 'ארוחות לפסח', בפועל מדובר בחשש חמץ גמור. עובדים ברשת: "הסניפים כלל לא הוכשרו לפסח, אנחנו משתמשים בכלים הרגילים. גם הרטבים לאוכל אינם כשרים לפסח
----------------
ברוך דיין האמת: נפטר הרב שלמה פרישטיג זצ"ל (בן 101) חתנו של הרה"ק גדליה משה מזוועהיל זצ"ל, הלוויה תצא הלילה בשעה 12 מבית מדרש זוועהיל בירושלים להר המנוחות.
 ----------------
חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שמעון בעדני והגאון רבי ראובן אלבז משתתפים כעת בגמר חידון ההלכה העולמי של 'קול ברמה'.
 ----------------
אתר 'כיפה': המשטרה החרימה היום בירושלים אלפי פלייארים ודפי הסברה של מרכז ליב"ה. מדובר במסמכים נגד מתווה הכותל הרפורמי, שהוחרמו תוך כדי החתמת אלפי אזרחים נגד המתווה. השוטרים טענו כי מדובר בחומר "הסתה".
----------------
משה ויסברג בפרויקט מיוחד ב'בחדרי': הצצה נדירה 10 ה"הויז בחורים" של האדמו"רים נחשפים לראשונה, מחצרות בעלזא, סאטמר, ויז'ניץ, סאדיגורה, נדבורנה, תולדות אהרן, קרעטשניף, דושינסקיא וסערט ויז'ניץ.
 ----------------
'ניוז 1': עמותת חדו"ש פנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "תפטר את שר הדתות דוד אזולאי שמסרב לחתום על מתווה הכותל הרפורמי".
 ----------------
ישראל כהן ב'כיכר': קרב ירושה מכוער בקארלסבורג כשאביהם חי, בין הבנים רבי משה ורבי ברוך דוד על השליטה במוסדות הקהילה ובמאפיית המצות שהגיע לשיאו בויכוח על קערת ליל הסדר בחג הפסח.
 ----------------
סיעת 'שלומי אמונים' מתכנסת כעת בבני ברק לרגל החג, בהשתתפות כ- 60 ראשי קהילות. אורח הכבוד - סגן השר מאיר פרוש.
 ----------------
פרויקט החג של וייס ב'בחדרי' - 10 דברים שלא ידענו על יו"ר ש"ס השר אריה דרעי: הביא את הרב אברג'ל זצ"ל למסור שיעור במ. הפנים בקדנציה הראשונה. הולך למקווה בבוכרים. הוריד 15 קילו. בלשכתו אין בורקסים. מנוי לעיתון 'המודיע'.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
'וואלה': עיריית אלעד הגישה בקשה לשר הביטחון לפנות שטח של הצבא לצורך הגדלת העיר ב-10,000 יח"ד. בעירייה מזהירים: "אנחנו הופכים ל'בני ברק 2', הצפיפות גבוהה ונשארו עתודות קרקע מועטות".
 ----------------
פסח תשע"ו: שר הבריאות יעקב ליצמן, סגן השר מאיר פרוש, וח"כ ישראל אייכלר, הגיעו להתברך אצל מרן הגר"ג אדלשטיין.
 ----------------
חייל מהנח"ל החרדי נידון ל-17 יום בכלא צבאי לאחר שדרך את נשקו לעבר פלסטינים במהלך טיול בירושלים לאחר שנקלעו איתם, לטענתו, לעימות מילולי.
 ----------------
'בחדרי': 10 דברים שלא ידענו על ח"כ מנחם לייזר מוזס: היה השדכן של 'הרנטגן'. מנוי ל'הארץ'. אין לו רישיון נהיגה. היה לומד כל שבת בקביעות עם שר החינוך זבולון המר ז"ל ורעייתו הייתה מיוזמות הרעיון של תהילים המחולק.
 ----------------
ערוץ 2: מחר השרב הכבד: זינוק של כ-10 מעלות בחוף ובשפלה, חשש משריפות.
 ----------------
נכדו של האדמו"ר ממחנובקא נפל מאופניים ופונה לבית החולים 'מעיני הישועה' ונותח ניתוח חירום. שמו לתפילה: נחמן בן רייזא.
 ----------------
השירות של חברת 'קווים' קורס בחג? 'בחדרי': אמש יותר משעה המתינו עשרות נוסעים לאוטבוסים של חברת קווים לברכפלד. בחברה אומרים: "התלונה בבדיקה"
 ----------------
מהדורת חצות בסקופים:
פרוייקט חג מיוחד, 10 שאלות מפתיעות לראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, וסגר"ע ירושלים חיים אפשטיין.
•ר"ע בית שמש משה אבוטבול חושף, מי החברותא שלו? האם הוא שימש בעבר כשחקן בסרטים חרדיים? מי הראשון שהציע לו להכנס לפוליטיקה? מי הרב שאיתו הוא מתייעץ ? מי הרב שלדעתו יוכל להביא לשלום בציבור הספרדי?
•סגר"ע ירושלים חיים אפשטיין חושף, מי החברותא שלו? מה הוא זוכר על גפני מתקופת היותו רל"ש הרב רביץ ז"ל? מי הטיל ווטו על תיק החינוך ל'דגל'? ומגלה לראשונה: "סיעת בני תורה אכן תמכה בדיל שטרן עמאר לרבנות ירושלים".
•תלמיד ישיבה ניצל בנס ממוות, איש 'איחוד הצלה' מיכה שולם בראיון: מדובר בנס גדול מאחר ומדובר בחוף ללא מצילים, מציל מחוף אחר שם לב במקרה. הבחור היה במקום עם אחיו ואחותו.
•משה ויסברג מ'בחדרי' עם הפרויקט חג המלא 10 ה'הויז בחורים' של האדמו"רים נחשפים לראשונה.
•איש הימין ברוך מרזל בראיון מאירועי חברון: משמח שאלפים באים לחברון, מצד שני מצער שנותנים במה וכבוד לאנשי הליכוד הבוגדים.
•שריפת ענק סמוך לקבר התנא יונתן בן עוזיאל בעמוקה, דובר הכבאות אושרי מאמו: מתפללים נאלצו להמתין ולא לרדת לקבר עד לשליטה על הלהבות. צוותים שלנו עדיין שם.
 ----------------
מהדורת חצות בסקופים:
טרגדיה בערב החג! האברך שלמה אביזוהר ז"ל נהרג הערב בתאונה בדרכו לצפון עם הוריו.
•סגר"ע ירושלים צביקה כהן שעשה את דרכו לטבריה והיה עד לתאונה הקשה משחזר בראיון: הבנתי שמדובר באירוע קשה יצאתי מהרכב שוחחתי עם בני המשפחה, הספקתי לשוחח גם עם ההרוג שהגיב לי בעצמו דקות לפני שנפטר מפצעיו. הוא השאיר לצערי יתומים קטנים זה מצמרר ומלמד אותנו להזהר בכביש.
•גוי חרדי: הגוי שקנה היום את החמץ בחיפה אצל הדיין רבי חיים כץ לובש כובע חליפה וציצית, משתמש רק בטלפון כשר ויודע הלכות מכירת חמץ בעל פה, הגוי העונה לשם רן בראיון: אני בן 17 בתהליכי גיור שיושלמו בהיותי בן 18 בנתיים אני מתרגל להיות חרדי וקניתי היום את החמץ כי אין לי איסור של "בל ימצא".
•הרב המתחזה בפולין, שליח חב"ד בפולין הרב שלום בער סטמבלר בראיון: בגלל צורת האחיזה בקלף הספר תורה התברר שהוא גוי ומתחזה. זה צריך ללמד אותנו לא להאמין בכל רב אלא לבדוק.
•בר בתל אביב נקרא בשם ליצמן, בעלי הבר בראיון: עשיתי סקר אצל לקוחות הברים בתל אביב את מי הכי מעריכים ו-90% אמרו ליצמן. הוא אדם מיוחד שחושב ועושה רבות ולא הולך לפי מה יגידו ולפי סטיגמות.
•הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר הגיע היום לסיור במוקד שאיבת "מים שלנו" בבני ברק, שטרסלר וישראל כהן בראיון משותף על הרשמים מההכנות לחג בעיר התורה והחסידות.
•שנה בדיוק לראיון הבלעדי של איש התקשורת נתן משי בקו הסקופים עם הגר"א ברלנד שנעצר לפני שנה בזימבבואה, שידור חוזר מהראיון המלא בו הרב חשף ימים אחרי שנסע לדרום אפריקה, מי רודף אותו ומי שילם כסף כדי שיעצר.
•בימים אלו מסיימים חצי ש"ס בדף היומי, הרה"ג רבי אברהם ישעיהו קובלסקי מחשובי המג"ש בדף היומי בראיון.
•הציבור עדיין מוזמן לליל הסדר בחינם במירון, איש החסד ברוך דייטש בראיון: כולם מוזמנים, לרוחניות והגשמיות אני דואג בשפע רב. אין צורך בהרשמה.
• מסורת של עשרות שנים שרשת מאפיות "אבו - לעפיה" סגורות בפסח - סעיד אבולעפיה בראיון: אנחנו סוגרים לשבוע את כל העסקים משום הכבוד שאנחנו רוחשים כלפי הציבורי היהודי. ומצחיק אותי שעסקים יהודים סביבי ממשיכים לעבוד בפסח כרגיל. אני רואה ברכה במשך כל השנה בזכות זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.